خبرگزاری کار ایران

ناصحی با اشاره به جلسه شب گذشته مطرح کرد؛

از تمایل روحانی به شرکت در جلسات جامعه روحانیت تا قدردانی از رئیس‌جمهور برای چینش هیات دولت

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۴۴

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: روحانی اظهار تمایل به شرکت در جلسات جامعه روحانیت مبارز داشت و بیان کرد با توجه به شرایط و مسئولیت، هر زمان ممکن باشد دراین جلسات شرکت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا با اشاره به دیدار شب گذشته جامعه روحانیت مبارز با رئیس جمهور، گفت: این دیدار مانند دوره قبل برای عرض تبریک به آقای روحانی به مناسبت رای‌آوری در انتخابات انجام شد که از ایشان درخواست کرده بودیم دیداری با ایشان داشته باشیم که البته کمی طولانی شد و اکنون با توجه به مواضع اخیر ایشان لازم دانستیم تشکر و قدردانی داشته باشیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره اینکه آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت، گفت: احتمال اینکه جلسات جامعه روحانیت با رئیس‌جمهور ادامه داشته باشد، وجود دارد.

وی در مورد چگونگی برگزاری جلسات جامعه روحانیت مبارز برای شرکت روحانی، اظهارداشت: با توجه به اینکه برخی از اعضای این جامعه از شخصیت‌ها و مسئولان کشوری هستند، معمولا جلسات به صورت سیار برگزار می‌شد، به طور مثال در زمان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به لحاظ مسائل امنیتی جلسات جامعه روحانیت در مجمع تشخیص مصلحت برگزار می‌شد و بعضا در شورای نگهبان هم چنین جلساتی را داشته‌ایم و یا اینکه در دفتر مرحوم آیت‌الله مهدوی‌کنی حضور می‌یافتیم که این در گذشته معمول بوده و این روند جدیدی نیست.

ناصحی ادامه داد: ریاست‌جمهور در هر مکانی که بخواهد حضور داشته باشد، نیاز به مسائل امنیتی است که باید آن موارد رعایت شود و برای اینکه زحمتی ایجاد نشود ملاحظاتی در نظر گرفته می‌شود و یا در دفتر ریاست جمهوری این جلسات برگزار می‌شود.

وی درباره اینکه آیا از این پس روحانی در جلسات جامعه روحانیت شرکت خواهدکرد، گفت: اینکه به صورت دائم رئیس‌جمهور یا هر عضو دیگری از اعضای شورای مرکزی هر جلسه حضور داشته باشد، شرط نیست لذا به لحاظ اینکه اعضا از مسئولان نظام هستند و کارهای مختلفی در سطح کشور دارند، نمی‌توانند هر جلسه حضور مستمر داشته باشند، بنابراین لازم است در جلسات جامعه روحانیت هر مقداری که ممکن است حضور یابند و طبیعی است که این موضوع در رابطه با آقای روحانی هم صدق می‌کند و ممکن است ایشان هر چند جلسه یک بار شرکت کند.

وی تاکید کرد: آقای روحانی اظهار تمایل به شرکت در جلسات جامعه روحانیت مبارز داشت و بیان کرد با توجه به شرایط و مسئولیت ، هر زمان که ممکن باشد شرکت خواهد کرد.

ناصحی با اشاره به مباحثی که در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح شد، گفت: عمده بحث‌های ما مباحث فرهنگی، دینی، اقتصادی، موضوع تورم و اشتغال و همچنین آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر عنایت ویژه به حوزه دین بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار داشت: به روحانی تبریک گفته و از انتخاب هیات دولت تشکر کردیم و تاکید کردیم هر اندازه‌ای که در توانمان باشد، جامعه روحانیت علاقه‌مند است که نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ملت خدمت کند.

وی گفت: موضوع مهم‌تر ما مواضع مقام معظم رهبری است و همه باید گوش به فرمان ایشان بسپاریم تا وحدت بین مردم باقی بماند و پشتیبان ولایت فقیه باشیم و همچنان مقابل استکبار آمریکا ایستادگی کنیم و امیدوار هستیم این خواسته‌های مردم برآورده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز