خبرگزاری کار ایران

متقی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا:

دیدار جبهه پایداری با مصباح یزدی/ اطلاعی از ترکیب هیات مشورتی جمنا ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۴۵۰

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، ضمن بی اطلاعی از ترکیب هیئت مشورتی جمنا گفت: اگر جمنا می‌خواهد با ما مشورت کند که اکنون چه کاری برای نظام ضروری است توصیه ما به آنها این است که همه یکپارچه علیه امریکا باشیم.

مجید متقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ با اشاره به فعالیت جبهه پایداری گفت: دیدار با آیت الله مصباح انجام شده است و ایشان حفظ و ترویج روحیه انقلابی، کار گفتمانی و فرهنگی را مورد تاکید قرار داده‌اند و باید برای این موارد برنامه‌ریزی شود.

وی در مورد اینکه آیا جمنا دعوتی از جبهه پایداری برای معرفی نماینده در هیئت مشورتی داشته است، بیان کرد: اطلاعی ندارم که ترکیب هیئت مشورتی چگونه است، لذا توجه ما به امور ذکر شده است و به این مسائل نمی‌پردازیم.

متقی‌فر افزود: اگر جمنا می‌خواهد با ما مشورت کند که اکنون چه کاری برای نظام ضروری است، توصیه ما به آنها این است که همه یکپارچه علیه امریکا باشیم و ان‌شاءالله دولت هم همراهی داشته باشد تا دشمن سوء استفاده نکند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، تاکید کرد: اکنون جبهه پایداری به دنبال این است که ببیند دولت در مقابل  هتاکی‌های دولت امریکا به جز نصیحت ترامپ چه برنامه‌ای دارد لذا یک سال است که نقض برجام صورت می‌گیرد اما دولت مقابله به مثل انجام نداده است که این خلاف قانون، نظر رهبری و مردم است .

متقی‌فر  با بیان اینکه به دنبال مسائل ملی هستیم،‌ ادامه داد: اکنون اقدامات غیرقانونی امریکا به اوج رسیده و می‌خواهد قوانین سخت‌تری را علیه ایران به تصویب رسانده و تشدید کند که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز