خبرگزاری کار ایران

امیر فرزاد اسماعیلی:

ترامپ شروع به موج سواری روی اختلاف‌های داخلی مسئولان ما کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۶۳

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه ترامپ باعث همبستگی ما نشده است و نخواهد شد، گفت: مؤلفه‌های همبستگی در میان ملت و دولت ما چیزهای مهمتری است نه سخنان احمقانه فردی که تمام عمر خود را در لهو و لعب گذرانده است.

به گزارش ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی این قرارگاه، با اشاره به سخنان توهین‌آمیز رییس‌جمهور آمریکا علیه ملت و دولت ایران اظهار داشت: این حرف که گفته می‌شود سخنان رییس جمهور آمریکا باعث همبستگی بین ما شده است، اشتباه است یعنی اگر ترامپ این سخنان را نمی‌گفت ما همبستگی نداشتیم؟ بلکه مولفه‌های همبستگی در میان ملت و دولت ما چیزهایی مهمتری است نه سخنان احمقانه فردی که تمام عمر خود را در لهو و لعب گذرانده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: البته اشتباهاتی از سوی خود ما وجود داشته که آن فرد به خود اجازه چنین سخنانی را داده است و شروع به موج سواری بر روی اشتباهات و اختلافات داخلی مسئولین ما کرده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: ترامپ باعث همبستگی ما نشده است و نخواهد شد این اشتباه است که در رسانه‌ها این نشر پیدا می کند.

وی افزود: ترامپ باعث شد اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) می فرمایند و غاطبه ملت هم می دانند که آمریکا مورد اعتماد نیست برای برخی افراد در داخل و خارج از کشور هم ثابت شود.

اسماعیلی با اشاره به برخی از اظهار نظرها در خصوص احتمال یا عدم احتمال حمله آمریکا به ایران اظهار داشت: این سخنان بهاء دادن به بیگانگان و سخنانی است که در خارج از مرزهای ما مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد این اظهار نظرها درست نیست، نیروهای مسلح ما با اقتدار کامل در محافظت از مرزهای کشور حاضر هستند و اجازه هیچ غلطی را به بیگانگان نخواهند داد و سیاسیون باید در مسایل مربوط به خودشان اظهار نظر کنند و مسایل امنیتی و دفاعی کشور را به نیرو های مسلح بسپارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز