خبرگزاری کار ایران

ذوالفقاری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

احتمال اقدامات تروریستی داعش در مراسم اربعین/ رسما چیزی به نام بسته شدن مرزها نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۲۱

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تاکید کرد: رسما چیزی به نام بسته شدن مرزها نداشته‌ایم و چون شرایط اقلیم کردستان تا حدودی ناپایدار بود، کالاهایی که رانندگان می‌خواستند به داخل عراق وارد کنند در بازارچه‌های مرزی تبادل می‌شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسین ذوالفقاری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مسائل کردستان عراق می‌تواند بر مراسم اربعین تاثیر‌گذار باشد، گفت: مسائلی در اقلیم در حال رخ دادن است و امیدواریم به زودی حل و فصل شود و باب گفت‌وگو بین اقلیم و دولت مرکزی باز شود. باتوجه به منطقه جغرافیایی اربعین مسائل اقلیم تاثیری در آن ندارد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره تهدیدهای داعش در روند برگزاری مراسم اربعین اظهار داشت: داعش اخیرا شکست‌های متعددی در منطقه خورده است اما احتمال می‌دهیم دست به اقدامات تروریستی بزند.

وی ادامه داد: با جلساتی که با مقامات عراقی داشتیم، تاکید کردیم که تهدید داعش مورد توجه باشد، زیرا ممکن است عناصر آنان بخواهند اعمالی انجام دهند. سال گذشته یک اقدام تروریستی پس از مراسم اربعین انجام شد، بنابراین تاکید داشتیم امنیت زائران قبل و بعد از مراسم مورد توجه مسئولان عراق باشد.

ذوالفقاری درباره وضعیت مرزها و بسته شدن برخی از آن‌ها گفت: رسما چیزی به نام بسته شدن مرزها نداشته‌ایم و چون شرایط اقلیم کردستان تا حدودی ناپایدار بود، کالاهایی که رانندگان می‌خواستند به داخل عراق وارد کنند در بازارچه‌های مرزی تبادل می‌شد.

وی ادامه داد: چون از روز گذشته مشکلاتی به وجود آمده، احتیاطا توقفی داریم و منتظریم شرایط بهتر شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز