خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسینی بوشهری :

پیگیری تشکیل مرکز هیات اندیشه‌ورز در هیات رئیسه خبرگان

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۲۲۹

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین وظیفه هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان رهبری، گفتمان‌سازی و تقویت روحیه انقلابی است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری از اعضای مجلس خبرگان رهبری برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز، گفت: مقام معظم رهبری مأموریت مهمی به اعضای خبرگان رهبری داده‌اند که این مأموریت با تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز شروع می‌شود، چرا که بررسی و نگاه کلان به راهبردهای انقلاب اسلامی مسئله بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اندیشه‌ورز باید حرکت و مسیر انقلاب اسلامی را بررسی و درباره پیشرفت‌ها و پسرفت‌ها مطالعه کنند، تصریح کرد: هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان وظیفه دارد نسبت به اشکالات و نقاط ضعفی که وجود دارد احساس وظیفه کند؛ یکی از راه‌های مهم برای مقابله با نقاط ضعف و پس‌رفت‌ها، گفتمان سازی است که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کردند و اعضای خبرگان باید برای گفتمان‌سازی خود را آماده کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری داشتن نگاه کلان به مسائل و روحیه انقلابی را لازمه هیئت اندیشه‌ورز دانست و تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره از مسئولان و نهادها، فکر و عمل انقلابی را مطالبه می‌کند، نشان می‌دهد که ما برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و پیشرفت انقلاب باید انقلابی بودن و انقلابی ماندن را تقویت کرده و زمینه را رفتارهای انقلابی فراهم کنیم.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری با بیان اینکه اعضای خبرگان انقلابی بوده و هستند، در پاسخ به این سؤال که هیئت اندیشه‌ورز چه زمانی تشکیل خواهد شد؟ گفت: هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پیگیر تشکیل مرکز هیئت اندیشه‌ورز است و اعضای خبرگان این مأموریت را به هیئت‌رئیسه داده‌اند که این مهم را پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز