خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای؛

دفتر عارف دیدار با خاتمی با محوریت انتخابات ۱۴۰۰ را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۷۱

روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف خبر مربوط به دیدار خصوصی رییس فراکسیون امید با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در پی انتشار خبری در یکی از روزنامه‌های کشور مبنی بر دیدار خصوصی دکتر محمدرضا عارف با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی پیرامون حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و تماس‌های مکرر اصحاب رسانه با دفتر دکتر عارف پیرامون صحت و سقم این خبر به اطلاع می‌رساند طی هفته‌های اخیر هیچ‌گونه دیدار و ملاقات خصوصی بین دکتر عارف و جناب آقای خاتمی صورت نگرفته است و در دیدارهای عمومی هم تاکنون هیچ‌گونه صحبتی پیرامون انتخابات آینده، ازجمله انتخابات ۱۴۰۰ انجام نشده است.

به باور دکتر عارف در مقطع فعلی اولویت همه ازجمله فعالان سیاسی و رسانه‌ای باید اهتمام به حل مشکلات کشور و مردم و حمایت از دولت محترم برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود باشد و طرح مسائلی همچون انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ انحراف از مسائل اصلی کشور است. ضمن تکذیب این خبر و نقل و قول‌های صورت گرفته درآن،  مجدداً از رسانه‌های محترم درخواست می‌شود اخبار مربوط به دکتر محمدرضا عارف را صرفاً از طریق دفتر ایشان دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز