خبرگزاری کار ایران

سخنگوی «ییسرائیل کاتز»:

سخنان وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی درباره ایران تحریف شده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۹۸

سخنگوی وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اظهارات وزیر این رژیم مبنی بر احتمال بروز جنگ بعد از سخنرانی ترامپ را تکذیب کرد و گفت که برداشت درستی از صحبت‌های او نشده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، سخنگوی وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اظهارات روز گذشته «ییسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات این رژیم که گفته بود اظهارات اخیر ترامپ احتمالا منجر به جنگ با ایران خواهد شد را تکذیب کرد.

به گزارش رویترز وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه ۲ تلویزیون این رژیم در پاسخ به این سئوال که آیا از اظهارات ترامپ علیه ایران خطر جنگ را احساس می‌کند، مدعی شده بود: « قطعا بله. من تصور می‌کنم که این سخنرانی بسیار مهم بود. ایران، کره شمالی جدید است. ما تحولات را دنبال می‌کنیم.»

با این وجود سخنگوی رژیم صهیونیستی مدعی شد که پاسخ وزیر مستقیما در ارتباط با بخش نخست سوال بوده و وزیر اطلاعات نمی‌خواست بگوید، اظهارات ترامپ منجر به جنگ با ایران خواهد شد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: « کاتز بر این باور است که سخنرانی ترامپ، نشانگر عزم قاطع برای مقابله با تهدیدهای ناشی از ایران است، از جمله تهدید هسته‌ای و موشک بالستیک، حمایت از سازمان‌های تروریستی، فعالیت‌های تجاوزکارانه در منطقه و موارد نقض حقوق بشر.»

به گزارش ایلنا «ییسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی امروز-جمعه- مدعی شد سخنان «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا درباره برجام بسیار «قابل توجه» بوده و می‌تواند آغازگر جنگ باشد.

ترامپ اعلام کرد که پایبندی تهران به توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را تایید نمی‌کند. این تصمیم ترامپ موجب می‌شود کنگره برای تصمیم‌گیری در رابطه با تداوم حضور آمریکا در برجام، ۶۰ روز فرصت داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز