خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) :

هیچ هراسی از آمریکا نداریم/ می‌خواهند از طریق اقتصاد به ما ضربه بزنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۱۶

سردار عبداللهی گفت: کارخانه آهن اسفنجی فولاد میانه نمونه بارز مبارزه و مقاومت در برابر آمریکا است و همان طور که در دفاع مقدس محکم در برابر دنیای استکبار ایستادیم، اکنون نیز خواهیم ایستاد.

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  در آیین افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی میانه با بیان اینکه حدود ۳۷ سال است که حرف‌های بی‌ربط و بی‌اساس روسای جمهور آمریکا را می‌شنویم، گفت: هیچ هراسی از آمریکا نداریم و آنچه برای ما مهم است وحدت و یکپارچگی کشور و توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و وصایای امام راحل(ره) به ویژه در بحث اشتغال است.

وی افزود: دشمنان و در رأس آنها آمریکا می‌خواهند از طریق اقتصاد به ما ضربه بزنند و با تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توان در مقابل آنها ایستاد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم کردن کشور درمقابل تهدیدهای دشمنان و نیازهای کشور بوده و باید مقاومت و توانمندی خود را بیشتر کنیم.

سردار عبداللهی با بیان اینکه تولید آهن در کشور یکی از مصادیق بارز شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  است، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بر اساس اعتقاد انقلابی و روحیه بسیجی در جهت ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد و پروژه‌های راه، تولید آهن، توسعه حمل و نقل و نفت و گاز از برنامه‌های این قرارگاه است.

وی از هدف‌گذاری برای ۶۰ پروژه بزرگ در حوزه‌های مختلف توسط قرارگاه در سال گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با پشتیبانی دولت و همت متخصصان، همه آنها به ثمر نشست که پروژه آهن اسفنجی میانه یکی از آنها است.

سردار عبداللهی با تأکید بر وجود ذخایر معدنی در کشور یادآور شد: ایران؛ ظرفیت‌های بالایی دارد که با همبستگی و پشتکار می‌توان بدون توجه به تحریم‌ها و فشارها کشور را به سوی پیشرفت سوق داد.

سردار عبداللهی در پایان گفت: کاهش بروکراسی اداری، شناسایی خلأ پروژه و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از ضروریات است.

گفتنی است؛کارخانه تولید آهن اسفنجی فولاد میانه با همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به صورت «مهندسی، تأمین کالا و ساخت»  (EPC) در شهرستان میانه آذربایجان شرقی اجرا شده است و روز شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و تعدادی از مسئولان محلی افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز