خبرگزاری کار ایران

دادستان کرمان خبر داد؛

کشف و ضبط انواع سلاح‌های نیمه‌سنگین از عمق کویر

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۶۷۳

دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انجام عملیات مقتدرانه اداره کل اطلاعات استان کرمان علیه گروهک ها و باندهای اشرار در عمق کویر و کشف انواع سلاح و مهمات نیمه سنگین از آنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سالاری دادستان کرمان با اعلام این خبر گفت: پس از رصد اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن تحرکات گروهکها و باندهای مخل امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان ( عج ) و با هدف پاکسازی عمق کویر از لوث وجود این اشرار عملیات پی در پی علیه آنان آغاز و با شناسایی مقر سلاح‌های آنان انواع مختلف سلاح‌های نیمه سنگین پیشرفته کشف و ضبط شد.

سالاری افزود: در این عملیات انواع سلاح‌های پیشرفته شامل سلاح دوکاره منحنی زن و شلیک مستقیم مجهز به دوربین و مهمات مربوطه، آرپی جی هفت، کلاشینکف، گلوله دوشیکا، نارنجک انداز، گلوله توپ ۱۰۶ و... کشف و ضبط شد.

سالاری تاکید کرد: عملیات تعقیبی جهت شناسایی و دستگیری اعضای گروهک در دستور کار قرار دارد.

دادستان کرمان تصریح کرد: بحمد الله مجموعه نیروهای اطلاعاتی، قضایی،نظامی، انتظامی   و اجرایی استان کرمان به مردم شریف استان اطمینان خاطر می‌دهند که اجازه اخلال در نظم و امنیت را به هیچ گروه و باند شروری نخواهند داد و با اقتدار همچنان شاهد آرامش و امنیت پایدار و مطلوب خواهیم بود.

وی افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای تامین کننده امنیت آن  با اقتدار و صلابت اجازه هیچ گونه تحرک و جولان و عرض اندامی را به گروهک‌ها  نخواهند داد و قادرند حتی در عمق کویر نیز هرگونه تحرکی را رصد و آن را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز