خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری در صحن مطرح شد؛

سلیمی: باید مشخص شود چه کسانی دری اصفهانی را به تیم مذاکره دعوت کردند/ مطهری: مرجع تایید این مسئله، قوه‌قضاییه و وزارت اطلاعات است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۹۳

نایب رییس مجلس در واکنش به تذکر یک نماینده اصولگرا درخصوص لزوم معرفی کسانی که عضو متهم به جاسوسی تیم مذاکره‌کننده‌ای هسته‌ای را به کشور دعوت کردند، گفت: این‌که اینکه دنبال کسانی باشیم که این فرد را معرفی کرده‌اند، مطقی نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری اعلام کرد: دولت ادعا می‌کند که ۷۰ میلیارد دلار فاینانس گرفته اما مشخص نیست که این فاینانس‌ها در کجا عملیاتی شده است.

نماینده اصولگرای محلات در مجلس همچنین نسبت به عدم ارائه گزارش از عملکرد صندوق توسعه ملی و واریز درآمدهای نفتی به این صندوق انتقاد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در ادامه با اشاره به انتشار اخباری درباره اتهام جاسوسی یک عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جریان مذاکرات هسته‌ای گفت: درباره جاسوس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای هم علی‌رغم طرح سوال در جلسه غیرعلنی، متوجه نشدیم این فرد چگونه به تیم مذاکره‌کننده راه پیدا کرده است و معلوم نشد آیا اطلاعاتی توسط این فرد درز داده شده است یا خیر؟

سلیمی تصریح کرد: همچنین باید مشخص شود چه کسانی این فرد را به کشور دعوت کرده‌اند. 

علی مطهری که برای ساعتی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در واکنش به تذکر یک نماینده اصولگرای مجلس درخصوص لزوم معرفی کسانی که عضو متهم به جاسوسی تیم مذاکره‌کننده‌ای هسته‌ای را به کشور دعوت کردند، تاکید کرد: اینکه کسی متهم به جاسوسی بوده را عده‌ای قبول دارند یا عده هم قبول ندارند اما مرجع رسیدگی و تایید این مسئله، قوه‌قضاییه یا وزارت اطلاعات است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان کرد: اگر کسی جاسوسی انجام داده باید مجازات شود اما اینکه دنبال کسانی باشیم که این فرد را معرفی کرده‌اند، کار درستی نبوده و منطقی نیست؛ چرا که ممکن است این افراد مطلع نبوده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز