خبرگزاری کار ایران

نقوی‌حسینی در تشریح نشست کمیسیون امنیت مجلس:

قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، دست‌اندازی به امنیت ملی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۷۹

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رییس کمیسیون تحریم و اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران را محکوم و آن را دست‌اندازی به امنیت ملی کشور تلقی کرد.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اعلام کرد: علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی زمزمه آمریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی را یادآور شد و تاکید کرد که هرگونه اتهام تروریستی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست‌اندازی به امنیت ملی کشور تلقی شده و به شدت محکوم می‌‌شود.

وی افزود: رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اذعان داشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته با تمامی توطئه‌های تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه برخورد خواهند کرد.

نماینده اصولگرای ورامین در مجلس یادآور شد: بروجردی با اشاره به قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تحت‌عنوان قانون «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه»، گفت که این قانون نشان داد فارغ از گرایشات و سلایق مختلف سیاسی هرگاه پای منافع ملی و امنیت منطقه در میان باشد، منسجم و متحد در مقابل تهدیدات خواهد ایستاد و از همه نهادهای امنیتی کشور به ویژه سپاه پاسداران در مقابله با هر گونه تهدیدی حمایت قاطع به عمل می‌آورد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و معاونین ایشان به مناسبت هفته ناجا در کمیسیون، گفت: رییس کمیسیون ضمن تبریک هفته ناجا بر حضور نیروهای انتظامی در همه عرصه‌های کشور اشاره و اذعان داشت که ناجا علی‌رغم سال‌های طولانی از دوران جنگ همچنان برای حفظ امنیت جامعه شهید تقدیم می‌کند.

نقوی حسینی در ادامه با اشاره به بخشی دیگر از سخنان بروجردی، گفت: باتوجه به انتظار گسترده همه ملت از نیروی انتظامی برای حفظ و تقویت امنیت پایدار در کشور ضروری است. دولت و مجلس بودجه متناسب با این نیازها را برای تحقق اهداف تعیین شده تصویب کند.

وی تصریح کرد: سردار اشتری نیز ضمن تشکر از اعضای کمیسیون و تبریک متقابل هفته ناجا اظهار کرد که نیروی انتظامی از هیچ اقدامی برای آسایش و امنیت مردم فروگذار نخواهد کرد و در این راه همچنان شهید تقدیم می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سردار اشتری مبارزه با باندهای مواد مخدر در جهت صیانت جامعه را یکی از مهمترین رسالت‌های ناجا دانست که با جدیت در حال اجرا است. سردار اشتری همچنین در زمینه سوالات اعضای کمیسیون توضیحات لازم را ارائه کرد.

نقوی حسینی در پایان یادآور شد: در این جلسه همچنین آخرین تحولات منطقه، آینده برجام و تهدیدهای آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز