خبرگزاری کار ایران

در تفلیس برگزار شد

نشست کارشناسی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و گرجستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۱۰

نشست کارشناسی ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و گرجستان صبح امروز در تفلیس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست‌های کارشناسی در چهار گروه حمل و نقل و زیرساخت، سرمایه‌گذاری و توسعه تجاری و کشاورزی، انرژی شامل نفت و گاز و گروه فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی صبح و بعد ازظهر در هتل ماریوت تفلیس برگزار می‌شود.

ریاست هیأت ایرانی را در این نشست‌های کارشناسی سید حسن هفده‌تن معاون امور بین‌الملل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان و طرف گرجستانی را گنادی آرولادزه، معاون وزیر اقتصاد وتوسعه پایدار گرجستان برعهده دارند.

ششمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور روز سه‌شنبه با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی ایران و وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر مرور تفاهم‌نامه‌های گذشته و بررسی راهکارهای جدید توسعه همکاری‌ها، یادداشت تفاهم گسترش همکاری‌ها هم به امضای طرفین خواهد رسید.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی کشورمان که صبح روز دوشنبه وارد گرجستان شده است بعد از ظهر با نخست‌وزیر، وزیر اقتصاد و توسعه پایدار و وزیر دارایی این کشور دیدار و ‌گفت‌وگو خواهد کرد و فردا هم ضمن شرکت در ششمین کمیسیون مشترک همکاری با وزیر کشاورزی و بهداشت گرجستان دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز