خبرگزاری کار ایران

هوشنگ پور‌بابایی در گفت‌و‌گو ایلنا:

حسین موسویان تبرئه شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۸۸

وکیل حسین موسویان گفت: دادگاه کیفری یک استان تهران طی چندین جلسه رسیدگی و با بررسی‌های دقیق تشخیص داد در یک پرونده اقتصادی برخی افراد که احضار شده بودند، بی‌گناه هستند و باید تبرئه شوند.

هوشنگ پور‌بابایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره پرونده حسین موسویان که در دادگاه کیفری یک استان تهران درحال رسیدگی بود، گفت: طی شکایتی در یک پرونده اقتصادی اسامی چند نفر بعنوان طرف دعوا در این پرونده مطرح شده بود که موکل من هم یکی از این افراد بود.

وکیل حسین موسویان خاطرنشان کرد: دادگاه کیفری یک استان تهران که از قضات مجرب و مبرز بهره‌مند است طی چندین جلسه رسیدگی و با بررسی‌های دقیق و همه جانبه همه دلایل و مندرجات پرونده، تشخیص داد که برخی از افراد که احضار شده بودند، بی‌گناه هستند و باید تبرئه شوند. به همین خاطر چند نفر از جمله موکل بنده را تبرئه کرد.

این وکیل دادگستری افزود: این رای با اعتراض مرجع قضایی به دیوان عالی کشور فرستاده شده است و دیوان هم پرونده را برای بررسی نه از حیث ماهیت که مواجه با نقض ماهیتی باشد بلکه از حیث رعایت مقررات شکلی  بیشتر، به شعبه‌ای دیگری ارسال کرده و در این مورد دیوان معتقد است که دادگاه تجدیدنظر صلاحیت رسیدگی داشته و دیوان عالی کشور با این استدلال مرجع رسیدگی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز