خبرگزاری کار ایران

مفتح به ایلنا خبر داد؛

کسری بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومانی در سازمان تامین اجتماعی/ احتمالاً قوانین سال‌های قبل منجر به این کسری شده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۰۹

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کسری بودجه ۱۹ هزار میلیارد تومانی در سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست بعدازظهر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی وضعیت مالی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: در این جلسه که باحضور مسئولان سازمان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شود، درباره وضعیت مالی سازمان تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر شد.

وی گفت: باتوجه به اهمیت و حساسیت کار سازمان تامین اجتماعی وضعیت مالی این سازمان مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که در بررسی بودجه سالانه این سازمان، مجموع بودجه سازمان تامین اجتماعی در این سال۸۲.۶ میلیارد تومان بوده اما مصارف و منابع منجر به آن شده که مبلغی درحدود ۱۹ هزار میلیارد تومان کسری بودجه برای این سازمان ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که قطعاً این میزان کسری بودجه، سازمان تامین اجتماعی را در امسال و سال‌های آینده با مشکلاتی روبرو خواهد کرد، یادآور شد: قرار شد به‌منظور بررسی دقیق‌تر ابعاد این مسئله سه‌شنبه هفته آینده در کمیسیون برنامه و بودجه تشکیل جلسه دهیم.

مفتح در پایان تصریح کرد: بر این اساس مسئولان سازمان تامین اجتماعی در جلسه بعد گزارشی درباره این مسائل ارائه خواهند کرد و تا ابعاد بیشتری از مسئله روشن شود اما تا این‌جا می‌توان گفت که باوجود آن‌که این کسری بودجه درپی بررسی وضعیت مالی یک‌ساله سازمان تامین اجتماعی مشخص شده اما ممکن است تعهدات و قوانینی که این کسری را ایجاد کرده مربوط به سال‌های قبل باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز