خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دفاع مقدس خواب‌های دشمنان را علیه نظام اسلامی بی‌تعبیر گذاشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۴۹

حجت الاسلام محمد حسنی گفت: هشت سال دفاع جانانه رزمندگان ایران اسلامی جلوه ای از پاسخگویی به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در روز عاشوراست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و دیگر مسئولین و فرماندهان این نیرو در مسجدالنبی(ص) ستاد نهاجا برگزار شد؛ گفت: هفته دفاع مقدس جلوه‌ای از عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که خواب های دشمنان را علیه نظام اسلامی بی تعبیر گذاشت.

وی با اشاره به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) در روز عاشورا افزود: یقینا خطاب این نصرت خواهی به یاران و اصحاب آن بزرگوار نبود چرا که همه آن‌ها به شهادت رسیده بودند، به لشکر یزید هم نبود چرا که چندین مرحله اتمام حجت با اردوگاه دشمن کرده بودند ولی فایده ای نداشت.

نماینده ولی فقیه در ارتش اظهار داشت: رسالت امام حسین (ع) جهانی و برای کل بشریت  است، آن امام همام با علم به این که بر اساس تکلیف باید حق امت را در آینده ادا کند و در آینده عده‌ای منتظر نجات یافتن و  پاسخگویی به فریاد امام  هستند، ندای هل من ناصر ینصرنی را سردادند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران معجزه امام حسین(ع) و بازتاب همین پاسخگویی به سرور و سالار شهیدان است ادامه داد: همین فرهنگ مدافعان حرم و آن چه که در خطوط مقاومت در عراق، سوریه، یمن، بحرین در همه نقاط متعدد مقاومت رخ می‌دهد ریشه در این نصرت خواهی اباعبدالله الحسین دارد.

حجت الاسلام محمد حسنی ضمن تجلیل از شهدای ۸ سال دفاع مقدس ومدافعین حرم گفت: افراد زیادی با امام حسین(ع) پیوند خورده و همانند قطره ای به این دریای بیکران پیوسته‌اند، بابایی‌ها، همت‌ها، باکری‌ها و حججی‌ها این ها پاسخگویان و لبیک گویان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

وی با بیان این که مطمئن باشید کربلا و عاشورا تکرار خواهد شد، بیان داشت: اگر بخواهیم به امام حسین(ع) لبیک بگوییم باید از ناموس اسلام، قبر حضرت زینت(س) و مزار حضرت رقیه(س) و تمام معصومین دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن تجلیل از مدافعین حرمت صریح کرد: مشکل کنونی گروه‌های تروریستی داعش، امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است که تبدیل به کانونی از تربیت انسان‌های مقاوم، نترس، مجاهد، ایثارگر و خستگی ناپذیر در مقابل دشمن شده‌اند.

وی در پایان با بیان این که امام حسین کرّار غیر فرّار است، چون خلاصه و عصاره علی(ع)  است خاطرنشان کرد: با ایجاد ارتباط با سوگواری امام حسین(ع) و شناسایی حسین زمان، حمایت از او و مقابله با یزید زمان می‌توانیم از لبیک گویان امام حسین(ع) باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز