خبرگزاری کار ایران

میرزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

گزارش نهایی واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی تقدیم هیات رییسه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۳۱

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی گزارش علل وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان دختر هرمزگانی در این کمیسیون خبر داد و گفت که قرار است نتیجه جمع‌بندی گزارش کمیسیون آموزش و کمیسیون عمران تقدیم هیات رییسه مجلس شود.

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اعلام کرد: در بخشی از این جلسه که با حضور معاون آموزشی، معاون پارلمانی و قائم مقام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گزارشی از نحوه پذیرش دانجشویان مقطع دکترا ارائه شد.

وی گفت: مسئولان همچنین به سوالات نمایندگان درباره موضوعاتی همچون نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه‌های غیردولتی، چگونگی درنظرگرفتن سهمیه برای مناطق محروم، چگونگی به‌کارگیری بخش خصوصی، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو پاسخ دادند.

نماینده مردم گرمی در مجلس ادامه داد: در این جلسه همچنین طرح‌ها و لایحه‌هایی نیز در رابطه با موضوعاتی همچون آب، خاک، ژنتیک و صداوسیما مورد بررسی قرار گرفت که البته این طرح‌ها در کمیسیون آموزش به‌عنوان کمیسیون فرعی مطرح بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه با اشاره به بررسی آخرین وضعیت گزارش مربوط به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی اعلام کرد: در بخش دیگری از جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات، داود محمدی گزارشی در رابطه با حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی ارائه کرد.

میرزاده گفت: در نهایت نیز قرار شد گزارش‌های تهیه شده توسط اعضای کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و عمران توسط یک گروه مشترک بررسی شود و گزارش نهایی تقدیم هیات رییسه مجلس شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز