خبرگزاری کار ایران

بازدید سفیر ایران از اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در ایروان

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۱۹

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان امروز از اردوی تیم ملی فوتبال جوانان که جهت انجام بازی دوستانه با تیم ملی جوانان ارمنستان به ایروان سفر کرده‌اند، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سیدکاظم سجادی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان، اتحاد، همبستگی و یکرنگی را رمز موفقیت و پیروزی ورزشکاران در بازی‌های گروهی دانست و از تمامی ورزشکاران خواست با اتکا به خداوند متعال و حضور قدرتمند در صحنه‌های ورزشی برای جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کنند. 

سفیر ایران تحصیل و علم‌آموزی همراه با ورزش کردن و تن سالم داشتن را دو بال لازم هر جوان ایرانی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت دانست و گفت: وظیفه تمامی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را کمک و همراهی تمامی تیم‌های ورزشی برای موفقیت در انجام بازی‌های دوستانه و رسمی است. 

سجادی آمادگی سفارت کشورمان را برای هر نوع همکاری و رفع مشکلات تیم ملی فوتبال جوانان در مدت اقامت در ایروان اعلام کرد. 

در ادامه این دیدار، بهزاد آزاد، سرپرست تیم و فرهاد غلامپور، سرمربی تیم توضیحاتی درخصوص انجام بازهای تدارکاتی و همچنین بازی‌های رسمی که قرار است تیم ملی جوانان کشور برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۷ انجام دهند را ارائه کردند. 

سجادی نیز در پایان این دیدار به بازیکنان و اعضای کادر فنی هدایایی به رسم یادبود تقدیم کرد. 

اعضای تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان روز دوشنبه جهت انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال جوانان ارمنستان که قرار است در تاریخ ۵ و ۷ مهرماه صورت پذیرد، وارد ایروان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز