خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در مراسم معارفه استاندار گیلان:

مهمترین برنامه دولت رفع بیکاری وایجاد اشتغال است/ استاندار ما باید خیلی چیزها را ببیند و کنار بگذارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۰۰

وزیر کشور با اشاره به اینکه استاندار ما باید خیلی چیزها را ببیند و کنار بگذارد، تاکید کرد: باید تمام ظرفیت‌های خود را در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشت و اقتصاد مردم بکار گیریم.

به گزارش ایلنا از رشت،‌  عبدالرضا رحمانی‌فضلی در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید استان گیلان که با حضور نمایندگان و مدیران کل در سالن اجتماعات استانداری این استان برگزار شد در سخنانی ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:همه ما مدیون شهدای عزیز به ویژه شهدایی مثل حججی هستیم و موظفیم خودمان را وقف شهدا کنیم.

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه باید الگوی شهدا وارث محرم و عاشورا باشیم، خاطرنشان کرد: عاشورا آینه انعکاس عقل، عشق و زیبایی است و همه آن چیزی که از اسماء و الفاظ خدای بزرگ است در عاشورا شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد که  در این کشور به این مردم خدمت کنیم این جای شکر دارد اضافه کرد:این عناوین و پست ها فقط برای تقسیم کار است و اگر در عرصه خدمت به مردم نیت مان خیر باشد آن جایگاه بالا و والا است.

رحمانی فضلی ادامه داد: اگر یاری کردن ما با خلوص و صادقانه باشد در برابر خدای بزرگ اجر و پاداش دارد و همیشه در محضر خدا هستیم.

وزیر کشور در ادامه علت حضور خود را رساندن سلام و احترام آقای روحانی به مردم و مسولان استان گیلان دانست و گفت: آقای نجفی زحمات خوبی کشیدند و ما هم برآنیم در زمان آقای سالاری به عنوان استاندار جدید برنامه‌های خوبی را در استان گیلان اجرا کنیم .

رحمانی‌فضلی با اشاره به اینکه حضور آقای نجفی در استان البرز استفاده از ظرفیت خوب ایشان در آنجا است، ادامه داد: این حضور از افتخارات مردم گیلان است که در خدمت رسانی به مردم از آن استفاده می‌کنیم.

وی با تمجید از خدمات سالاری به‌عنوان استاندار بوشهر در کارنامه خود گفت: سیاست‌های دولت و مطالبات مردم از دولت از مهم‌ترین وظایف استانداران است.

رحمانی‌فضلی اضافه کرد: به‌کار گرفتن نیروهای ما در استان‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های آنان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

وی توسعه اقتصادی و سیاسی را از مهم‌ترین اولویت‌های دولت برشمرد وتاکید کرد: تامین آزادی‌های سیاسی، ساماندهی برنامه‌های اجتماعی، اجرای فرامین رهبر انقلاب در راستای حوزه‌های اجتماعی از وظایف مهم استانداران است.

وزیر کشور ارج نهادن به اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب را از دیگر وظایف استانداران و دولت دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم مردم را با اندیشه‌های صلح و محبت و مهربانی که برگرفته از ارزش‌های دین مبین اسلام است سوق و پرورش دهیم.

وی با اعلام اینکه امروز توطئه‌های اسلام خشن مقابل اسلام مهربانی با درایت و مدیریت ناب رهبر انقلاب نقش برآب شد.

رحمانی‌فضلی با اعلام اینکه زمانی یک استاندار موفق است که باهمه ظرفیت‌ها تعامل داشته باشد، تاکید کرد: ما تعامل را مشارکت همگانی می‌دانیم و اگر نتوانیم بخش خصوصی را ترغیب و به میدان بیاوریم موفق نیستیم که باید استاندار اهتمام ویژه داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت‌های مستعد با گرایش اعتدال‌گرایی را از مهم‌ترین سیاست‌های دولت دانست وگفت: در شرایط کنونی مهمترین برنامه ما رفع بیکاری وایجاد اشتغال است که حجم بالایی از تلاش وکوشش واستفاده از توانمندی‌های ملی و داخلی و خارجی است.

وزیرکشور با اشاره به اینکه استاندار ما باید خیلی چیزها را ببیند و کنار بگذارد، تاکید کرد: باید تمام ظرفیت‌های خود را در راستای ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشت و اقتصاد مردم به‌کار گیریم.

رحمانی‌فضلی ظرفیت‌های استان گیلان را بالا دانست و گفت: این استان ظرفیت معین بودن دو استان دیگر را هم دارد که یک مسئولیت تاریخی دارد که نیروی انسانی خوب مدیریت و ظرفیت های گردشگری در این استان بسیار بالا است.
وی ثبات اقتصادی را از مولفه‌های خوب دولت برشمرد و یادآور شد: برجام حاصل زحمات چندین ساله دولت است که در بدنه چهل ساله انقلاب ریشه دوانده و موفقیت‌های خوبی را همراه خود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز