خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی به ایلنا خبر داد؛

تهیه بیانیه فراکسیون نمایندگان ولایی درباره برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۲۸

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی این فراکسیون از بررسی محورهای سه گانه در این جلسه خبر داد و تاکید کرد که بیانیه ای توسط این فراکسیون در رابطه با بحث برگزاری همه پرسی استقلال در اقلیم کردستان تهیه شده که تا فردا منتشر می شود.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد: شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی همچون هفته های قبل این هفته نیز در روز سه شنبه تشکیل جلسه داد که درباره ۳ محور مختلف بحث و برررسی هایی انجام گرفت.

وی گفت: محور نخست بحث درباره راهبرد فراکسیون نمایندگان ولایی در سال‌های آتی بود که در این زمینه مباحث بسیاری مطرح شد تا راهبرد کلان فراکسیون در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، حقوقی و ... مشخص شود.

نماینده اصولگرای ورامین همچنین با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر کمیته‌های فراکسیون نمایندگان ولایی یادآور شد: در نشست شورای مرکزی امروز بر لزوم بازنگری در ساز و کار اجرایی و روند پیگیری مسائل مختلف در کمیته‌های تخصصی فراکسیون تاکید شد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین به بحث درباره همه‌پرسی استقلال در اقلیم کردستان به عنوان سومین محور مورد بحث در این فراکسیون اشاره کرد و گفت: مباحثی در این رابطه مطرح شد و درنهایت مقرر شد بیانیه‌ای در این رابطه تهیه شود که این امر نیز انجام شد و مقرر شد تا فردا و پس از تکمیل امضاءها این بیانیه منتشر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز