خبرگزاری کار ایران

ذوالقدر به ایلنا خبر داد؛

بررسی وضعیت موسسات مالی در جلسه فراکسیون امید با حضور کرباسیان و سیف

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۰۳۷

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز این فراکسیون، از حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی در این جلسه خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس کل بانک مرکزی در جلسه صبح امروز فراکسیون امید مجلس گفت: در این جلسه درباره مسائل اقتصادی و مشکلات موسسات مالی و اعتبای کاسپین، آرمان و دیگر پرداخته شد و همچنین درباره لایحه اصلاح نظام بانکی نیز توضیحاتی ارائه کردند.

وی گفت: نمایندگان تاکید کردند که باتوجه به پرداخت بخشی از بدهی‌های ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیونی و نیز باتوجه به این‌که قرار بود بدهی‌های ۲۰۰ و ۴۰۰ میلیونی نیز پرداخت شود که گویا به‌دلیل برخی شکایت‌هایی که ارائه شده، قوه قضاییه جلوی پرداخت این بخش از بدهی‌های مردم را گرفته است.

عضو فراکسیون امید مجلس همچنین تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان تاکید کردند که باتوجه به این‌که انتظارها از آقای کرباسیان بسیار بیشتر بوده، لازم است با اقدامات عملی مشکلات این موسسات مرتفع شود.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بسیاری از مردم کشورمان با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و این بدهی‌های بانکی به مشکل اصلی بسیاری از شهروندان تبدیل شده است. متاسفانه برخی از این سپرده‌گذاران، تمامی اموال‌شان را فروخته و سهام خریده و هم‌اکنون زندگی‌شان را از دست داده‌اند و لازم است توجه بیشتری به حل این مشکلات شود.

ذوالقدر در پایان تصریح کرد: وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی نیز در جلسه توضیحاتی ارائه کردند که البته عمدتاً همان مسائل قبلی بود و در نهایت نیز نمایندگان خواستند به‌صورت جدی برای حل این مشکلات راهکاری اندیشیده‌ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز