خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران:

رسالت امروز ما دفاع از مرزهای کشور با تنظیم اسناد رسمی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۸۲

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه مساله اقلیم کردستان برای تجاوز به حریم ایران، ترکیه و کردستان خواهد بود، تاکید کرد: در دفاع مقدس زنان و مردان آزاده هشت سال جنگیدن و رسالت امروز من و همکارانم در سراسر کشور این است که با تنظیم اسناد رسمی از مرزهای کشور دفاع کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا دشتی اردکانی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی مردانی است که اگر نبودند امروز کشور ما جولان‌گاه داعش و داعشیان بود، گفت: آنها کسانی بودند که از جانشان گذشتند تا اسلام و جمهوری اسلامی را سربلند کنند. در جامعه امروز اگر شور حسینی و عاشورا و تاسوعا نبود نشانی هم از اسلام نبود. خون مقدس سیدالشهدا (ع) بود که امروز دلاورمردانی چون شهید حججی را تقدیم کشور کرد.

وی افزود: رهبر فرمودند شهید حججی حجت خدا مقابل چشمان ماست. وجود این جوان چیزی نبود جز یادآوری دلاورمردی و جانبازی هشت سال دفاع مقدس شهدا و جانبازانی که امروز در کشوری که اطرافش را آتش فرا گرفته است در آرامش زندگی می‌کنیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تاکید کرد: به فرمایش فرمانده سپاه قدس سردار سلیمانی داعشیان با پیشینه چندین ساله تا دو ماه دیگر طومارشان به هم پیچیده می‌شود. دشمنان در هشت سال دفاع مقدس با تجهیز کامل صدام حتی نتوانستند یک وجب از کشورمان را تسخیر کنند. اگر در میانمار، سوریه، بحرین و یمن مسلمانان را می‌کشتند اولین پیامی که ارسال می‌شود از جانب مقام معظم رهبری و تنها کسی که مقاومت می‌کند مقام معظم رهبری است. ملت ما به این رهبر افتخار می‌کنن.

دشتی اردکانی افزود: ان‌شاءالله با مشت محکمی که بر دهان استکبار کوبیده می‌شود آقای ترامپ بداند که کشور ایران چه جایگاهی دارد. ایشان حرف‌هایی زد که نزد مردم خودش نیز محکوم بود. این اقدام توسط مردم در راهپیمایی خودجوش روز جمعه پاسخ داده شد و نتانیاهو نیز جوابش را گرفت.

وی ضمن اشاره به مساله اقلیم کردستان اظهار کرد: اقلیم کردستان و همه‌پرسی آن یکی دیگر از ترفندهای دشمن است تا داعش را به آن منطقه مسلط کنند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران خطاب به اسماعیلی عضو شورای نگهبان و کمال‌پور نماینده مجلس که در این جلسه حضور داشتند،گفت: اگر ما فریاد می‌زنیم که ترویج سند رسمی در کشور رسالت مهمی است برای همین یاوه‌گو هایی است که برای مثال اسرائیل را کنار فلسطین ایجاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز