خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل ارتش در بازدید از منطقه یکم نداجا:

ایجادکنندگان داعش دنبال کشور ثالثی هستند تا این گروه تروریستی را در آن ساکن کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۳۷۴

امیر سرتیپ پوردستان گفت: حضور نیروی دریایی، رشادت‌های نیروی هوایی و زمینی در دفاع مقدس سبب شد تا حرکت‌های دشمن راه به‌جایی نبرد و نقش ارتش اثرگذار بود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش،  در منطقه یکم امامت نداجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقش ارتش در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود اضافه کرد: حضور نیروی دریایی، رشادت‌های نیروی هوایی و زمینی سبب شد تا حرکت‌های دشمن راه به‌جایی نبرد و نقش ارتش اثرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه پس از جنگ هم وظیفه حراست از مرزهای دریایی، هوایی و زمینی کشور را ارتش به‌خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: باتجربه‌ای که امروز ارتش از جنگ تحمیلی به دست آورده به‌خوبی در حال انجام‌وظیفه خود است.

امیر سرتیپ پوردستان بابیان اینکه امروز در دریا با توجه توانمندی که در ساخت تسلیحات و تجهیزات داریم خارج از آب‌های سرزمینی حتی در اقیانوس هند حاضرشده و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذاریم، اظهار کرد: در عرصه هوایی جنگنده‌های بومی ساخته‌شده است، رادارهای تولیدی ساخت داخل به‌گونه‌ای است که در تمامی سطوح هوایی پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتش از قابلیت، استحکام و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: در دفاع از مرزهای گسترده کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم؛ تهدیدها را رصد کرده و متناسب با آن ارتش جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های دفاعی را در خود تقویت می‌کند.

سرتیپ پوردستان  اضافه کرد: وظیفه ارتش رصد تهدیدها، اشراف اطلاعاتی در مرزها، منطقه و فرا منطقه است و متناسب با آن باید ظرفیت‌های دفاعی را در خود ایجاد کند و امروز به این مهم رسیده‌ایم و آمادگی انگشت روی ماشه بودن‌ها وجود دارد و اگر دشمن بخواهد خطایی مرتکب شود قطعاً با پاسخ پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد.

سرتیپ پوردستان به موضوع پدیده داعش اشاره و تصریح کرد: داعش پدیده‌ای است که استکبار جهانی و کشورهای مرتجع در حال حمایتش هستند. احساس ما این است که امروز کشورهایی که ایجادکننده داعش هستند به دنبال کشور ثالثی هستند تا داعش را در آن ساکن کنند.

وی در پایان با حضور درزیردریایی طارق و کارخانجات نیروی دریایی در منطقه یکم از یکان های در حال تعمیر و ساخت بازید نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز