خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کشور:

برای تقویت شوراها نیاز به قوانین جدید داریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۰۴۰

قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به جایگاه و نقش شوراها بیش از ۱۱۷ هزار مدیر شهری و روستائی می‌توانند یاری‌گر دولت در امور عمرانی، اقتصادی و اجتماعی باشند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی  همزمان با آغاز به کار معاون جدید عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیار های کشور مطرح شد، گفت: در حوزه عمرانی استانداری ها با تدابیر آقای خندان دل اقدامات قابل توجهی صورت گرفت، که با مدیریت آقای افشانی در این حوزه تداوم خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه باید آموزش شهرداران و دهیاران در رأس امور قرار گیرد افزود:  با توجه به نقش شوراها در پیشبرد امور، بیش از ۱۱۷ هزار مدیر شهری و روستائی که از نخبگان هستند چنانچه تحت آموزشهای لازم قرار گیرند می توانند در حل مشکلات حمل و نقل، محیط زیست و مسائل شهری و دیگر موضوعات مهم کشور به ویژه اجرای اقتصاد مقاومتی در اقصی نقاط کشور و حل آسیب های اجتماعی بسیار تأثیرگذار باشند و به بدنه مدیریتی دولت اضافه شوند.

قائم مقام وزیر کشور بر رعایت قوانین و مقررات در شهرداری ها و اجرای فعالیت‌های عمرانی و اجتماعی با نظارت شوراها تأکید کرد و گفت: برای تقویت شوراها نیاز به قوانین جدید داریم و در ۴ سال اخیر لوایح ارائه شده در خصوص اصلاح قوانین شهرداری ها با استقبال دولت روبرو شده است.

مقیمی با اشاره به سید محمدعلی افشانی به عنوان معاون جدید عمران و توسعه امور شهری و روستائی و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از خدمات هوشنگ خندان دل در این حوزه قدردانی کرد و گفت: با شناختی که از این دو مدیر وجود دارد هر دو انتخاب وزیر کشور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم انتخاب‌های درستی بوده است و از خدمات آقای خندان دل در سمت مشاور وزیر کشور در امور برنامه ریزی استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز