خبرگزاری کار ایران

میرلوحى:

برای رشد شهرمان باید از مدارس شروع کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۷۸۴

یک عضو شورای شهر تهران گفت: اگر آموزش فرهنگ و حوزه‌های مرتبط با آن مثل ترافیک،بهداشت و حقوق را ازمدارس آغاز کنیم به توسعه نزدیک‌تر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود میرلوحى در مراسم آغاز سال تحصیلی که در هنرستان پاسداران انقلاب اسلامی منطقه ١٩ حاضر شده بود در سخنانی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کشور سریع‌تر مسیر توسعه را طی کند باید به مسابقه مبارکی که میان دختران برای کسب سطوح مختلف تحصیلی و مدیریتی ایجاد شده بها دهیم.

وی خاطرنشان کرد:  اجازه ندهیم این شوق، تلاش و همت به سرخوردگی منجر شود. باید تقارن این سه مناسب مهم دفاع مقدس، محرم و آغاز سال تحصیلی را به فال نیک تفسیر کرد. ما معتقدیم که اگر امروز بنا است کشورمان از این مشکلات پیچیده رهایی پیدا کند راهش تلاش است و مدارس و آموزش و پروش ما پایه رسیدن به این موفقیت هستند. 

میرلوحی ادامه داد: اگر می‌خواهیم شهرمان به رشد برسد باید از مدارسمان شروع کنیم. فرهنگ، اخلاق، رعایت مقررات،بهداشت راهنمایی و رانندگی و ... از مدارس شروع می شود. 

عضو شورای شهر تشریح کرد: شورای پنجم آماده است تا سراها و فرهنگسراهای خود را در اختیار مدارس بگذارد تا این عزیزان را از ابتدا با این فرهنگ و آداب آشنا کنیم. اگر این کار کنیم می‌توانیم انتظار داشته باشیم که همه ١٠ میلیون جمعیت تهران همه باهم برای مقابله با بداخلاقی‌ها و ساختن شهر خود قدم بر‌دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز