خبرگزاری کار ایران

پروانه مافی:

مجلس به مشکلات معلمان توجه می کند/سال آموزشی جدید را با پیام امید و مسئولیت پذیری آغاز کنیم

کد خبر : ۵۳۸۷۷۴

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس به فکر مشکلات و موانع سر راه معلمان و آموزش و پروش هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پروانه مافی در نشستی با معلمان و مربیان هنرستان پاسداران انقلاب اسلامی منطقه 19 اظهار کرد: رفع موانع ، حذف قوانین اضافی، تاکید بر امید و اعتدال حق معلمان است که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به آن تاکید زیادی دارند. ما در مجلس به کار شما مشغول هستیم و به مشکلاتتان توجه می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من می‌خواهم تبریک بگویم به کسانی که حوزه فنی و حرفه‌ای را انتخاب کردند، به شرطی که مسیرها توسط مسئولین هموار شوند. امروز در دنیا به دنبال کسانی هستند که مهارت دارند و حرفه‌ای را پیش می‌برند. بنابر این دانش آموزانی که فنی و حرفه‌ای میخوانند با این مسیر جهانی همراه هستند. 

این نماینده مجلس گفت: در دنیا به دنبال کسانی هستند که به عنوان تکنسین توانایی های لازم را دارا هستند، فضای کسب و کار برای این افراد فراهم است. حوزه نظری باید به دانش آموزانی که به دنبال علم وماهیت علم هستند داده شود و حوزه فنی و حرفه‌ای به کسانی که دنبال کسب و کار هستند سپرده شود. 

وی ادامه داد: می خواهیم امسال یک پیام را باهم پیش ببریم و آن مسئولیت پذیری نسبت به خودمان است؛ سال آموزشی جدید را با پیام امید و مسئولیت پذیری آغاز کنیم. دانش آموزان گنجی هستند که باید کمکشان کنیم تا درون خود و ویژگی های منحصر به فردشان را کشف کنند. 

عضو فراکسیون امید گفت: ما در مجلس برای هر گونه کمک و درخواستی که لازم باشد قانونی شود و یا از لحاظ نظارتی پیگیری شود، آمادگی داریم. ما و معلمان باید مشکلات اساسی را بشناسیم و حلاجی کنیم و از قوای دیگر بخواهیم کمک لازم را برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز