خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

هیات نظارت بر برجام پاسخی درخور به امریکا بدهد/چیزی جز رسوایی و فضاحت برای دشمنان‌مان باقی نخواهند ماند

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۸۲

این عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما انتظار داریم هیات نظارتی که بر برجام مشخص شده بعد از بازگشت آقای رئیس جمهور از سازمان ملل پاسخی متناسب با تهدیدات آمریکا بدهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌الله حسینی‌بوشهری در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که پاسخ ایران به نقض برجام از سوی آمریکا چه خواهد بود، گفت: سخن دشمنان ما، سخن تازه‌ای نیست. ما از آغاز و پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با سخنان و تهدیدات دشمنان‌مان آشنا هستیم.

وی ادامه داد: در مقابل این تهدیدات تعبیر امام این بود که آمریکا همواره هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و اگر دشمنان ما می‌توانستند کاری بکنند که انقلاب را زمین‌گیر کنند، انقلاب ما به ۴۰ سالگی نمی‌رسید.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقاومت ملت ایران در مقابل تهدیدات آمریکا اظهار داشت: با توجه به وجود رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی و بصیرت ملت ایران، همانگونه که تاکنون با مقاومت و اراده ملت در مقابل تهدیدات سرپا ایستاده‌ایم، از این به بعد هم چیزی جز رسوایی و فضاحت برای دشمنان‌مان باقی نخواهند ماند.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه در حال حاضر آمریکا پرچمدار و علمدار برهم زدن برجام است، تصریح کرد: آمریکا فعلاً به عنوان پرچم‌دار تهدید علیه ملت ایران عمل می‌کند. این قرارداد و تفاهم هم میان ایران، سه کشور اروپایی، آمریکا و روسیه انجام شده و تنها بین ایران و آمریکا نیست که اگر آمریکا بخواهد آن را تهدید بند آن توافق دچار فروپاشی شود.

وی با تاکید بر اینکه با برهم زدن برجام توسط برجام آنچه برای جهانیان ثابت می‌شود سخنان رهبر و ملت ایران است که آمریکا پایبند به تعهداتش نیست، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم هیات نظارتی که بر برجام مشخص شده بعد از بازگشت آقای رئیس‌جمهور از سازمان ملل همانطور که اعضای این هیات نقطه‌نظراتی را مطرح و رهبر انقلاب هم فرمایشات مهمی را مطرح کرده‌اند پاسخی متناسب با تهدیدات آمریکا بدهد تا آمریکا برای همیشه احساس کند در مقابل اراده ملت ایران سخنی برای گفتن ندارد و اقدامی که موجب تغییر ملت ایران می‌شود، از اراده آنها خارج است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز