خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

تاکید رئیس‌جمهور بر همکارى و همدلى استاندار با نماینده ولى‌فقیه در پیشبرد اهداف

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۱۴۲

وزیر کشور با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: ان شاءلله با پشتیانی و حمایت شما از دوستان در استانداری شاهد پیشرفت بیش از پیش این استان در بخش های مختلف باشیم.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور عصر امروز پس از ورود به استان لرستان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادى دیدار و گفت و گو کرد.

وی در ابتدای این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به وی اظهار داشت: از جنابعالى بابت حمایت همه‌جانبه‌ای که در طول چهار سال اخیر از استاندار داشتید تشکر دارم.

وزیر کشور تاکید کرد: خادمی استاندار جدید از تجربیات دانشگاهی و اجرایی برخوردار است و انتظار از جنابعالی این است که نقش پدرانه خود را در حمایت از استاندار جدید کماکان داشته باشید و انشالله شاهد پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان باشیم.

وزیر کشور یادآور شد: آقای رییس جمهور نیز همواره تاکید دارند که استانداران با مسئولان استان به خصوص نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، قوه قضاییه و... با همدلی و همکاری کارها را پیش ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز