خبرگزاری کار ایران

از سوی فرمانده‌ لشکر زرهی ۸ نجف اشرف مطرح شد:

اعلام جزییات کشف بسته انفجاری در نجف‌آباد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۱۱

فرمانده‌ لشکر زرهی ۸ نجف اشرف گفت: خودروی سواری مشکوک به حامل بسته انفجاری در نجف‌آباد اصفهان شناسایی و مواد انفجاری جاسازی شده درآن خنثی شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار سیف‌الله رشیدزاده در توضیح بیشتر در این باره گفت: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر توقف خودرویی مشکوک در یکی از محله‌های نجف آباد، نیروهای عملیات ناجا وارد عمل شدند.

وی با بیان این‌که نیروهای عملیات ناجا بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودرو سواری، متوجه نصب بسته مشکوک مجهز به چراغ چشمک‌زن شدند، اظهار داشت: در پی این شناسایی، نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز به گروه‌های عملیاتی پیوستند.

فرمانده‌ لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در ادامه افزود: گروه چک و خنثی این لشکر در ساعت ۲۳:۳۰ با بررسی‌های اولیه و با استفاده از امکانات تخصصی؛ پس از ایجاد فضایی ایمن برای خنثی کردن آن، نسبت به انتقال این بسته انفجاری به فضای باز بیرون شهر اقدام و ساعت ۱۵ دقیقه بامداد آن را منهدم کردند.

رشیدزاده در پایان تاکید کرد: به رغم برخی شایعات مطرح شده، این بسته انفجاری در اطراف منزل شهید حججی نبوده و تلاش‌ها برای شناسایی عوامل آن ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز