خبرگزاری کار ایران

العبادی: اتحاد ملت عراق، عامل اصلی پیروزی علیه داعش است

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۸۷۹

نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد اتحاد ملت عراق، عامل اصلی پیروزی علیه داعش است.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق روز گذشته –یک‌شنبه- در دیدار با «محمود هاشمی شاهرودی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران، با تقدیر و تشکر از حمایت‌های تهران برای مبارزه با گروه تروریستی داعش تاکید کرد اتحاد ملت عراق، عامل اصلی پیروزی علیه داعش است.

وی در این دیدار خاطرنشان کرد ما در روزهای شکوهمند پیروزی به سر می‌بریم که در نتیجه جانفشانی گروه‌های مختلف مردم از هر دین و قومیت رقم خورده و ما نیز با عزم و اراده مستحکم و با تکیه بر اراده ملت عراق مسیر پیروزی را ادامه خواهیم داد.

نخست‌وزیر عراق در ادامه این دیدار با هاشمی شاهرودی درباره راه‌های مستحکم‌تر کردن روابط میان دو کشور برای خدمت به هردو ملت و همچین گسترش امنیت و ثبات در منطقه بحث و تبادل نظر کرد.

هاشمی شاهرودی نیز ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر نیروهای عراق در مبارزه با گروه تروریستی داعش خصوصا در عملیات آزادسازی تلعفر تاکید کرد که این پیروزی‌ها باعث غافلگیر شدن و از دست  دادن فرصت‌ توسط دشمنان عراق و مردم این کشور شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران حمایت کامل خود را از عراق اعلام کرده و تمام سعی خود را برای ازبین بردن تروریسم، آزادی کامل اراضی این کشور از اشغال گروه تروریستی داعش، اتحاد میان ملت عراق، ثبات و بازسازی این کشور خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز