خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

مبارزه با فساد نباید امنیت اقتصادی را به خطر بیندازد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۱۱

وزیر اطلاعات تاکید کرد: وزارت اطلاعات به دنبال تامین امنیت اقتصادی توام با سلامت اقتصادی است و مبارزه با فساد اقتصادی باید به گونه‌ای باشد که امنیت اقتصادی به خطر نیفتد

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی روز پنجشنبه در نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات استانداری لرستان گفت: سازمان شفاف‌سازی بین‌المللی پس از ۱۰ سال، در سال گذشته اعلام کرد نرخ فساد اقتصادی در ایران کاهش یافته است. 

وی با بیان اینکه همت مسئولان باید باعث رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها شود، اظهار داشت: استان لرستان با توجه به زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود می‌تواند رشد خوبی داشته باشد. 

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم امنیت جانی و مالی برای سرمایه‌گذاران تصریح کرد: نباید افرادی را که سرمایه داخلی را در خارج از کشور هزینه می‌کنند سرزنش کنیم بلکه باید خود را سرزنش و زمینه سرمایه‌گذاری در کشور را تسهیل کنیم. 

علوی افزود: باید شرایط داخلی به گونه‌ای فراهم شود که کشورهای منطقه بیایند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. 

وی سرمایه‌گذاران را سرداران عرصه اقتصادی دانست و تصریح کرد: در صورت حضور سرمایه‌گذار در کشور امنیت به وجود می‌آید و زمینه‌های رشد اقتصادی فراهم می‌شود. 

وزیر اطلاعات با بیان اینکه شرایط سرمایه‌گذاری در دنیا خطرپذیر شده است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌های زیادی در دنیا وجود دارد ولی کشور ایران مکان مناسبی برای سرمایه‌گذاری است. 

علوی تلاش برای امنیت همراه با شادابی در عرصه‌های اقتصادی، تسهیل در روند فعالیت‌های اقتصادی و کمک به جذب سرمایه‌گذار را از رویکردهای وزارت اطلاعات دانست و ابراز داشت: برای رشد فرهنگ دینی و معنوی در کشور باید اقتصاد مبتنی بر امنیت باشد. 

وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری بیان کرد: دولت تدبیر و امید موانع سر راه سرمایه‌گذاری را برمی‌دارد. 

وزیر اطلاعات شکوفایی و رشد اقتصادی را نیازمند امنیت و سلامت اقتصادی دانست و یادآور شد: امنیت باید به گونه‌ای برای سرمایه‌گذاران فراهم شود که سرمایه‌گذاران فقط دغدغه کار داشته باشند. 

علوی با اشاره به وجود سرمایه‌های فراوان در استان لرستان عنوان کرد: متاسفانه این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نمی‌شوند. 

وی افزود: از هیچ کوششی برای خدمت بی‌‌منت به مردم از طریق بخش خصوصی و دولتی دریغ نمی‌کنیم. 

وزیر اطلاعات در سفر دو روزه خود در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، بهره‌برداری از ساختمان اداره کل امور مالیاتی، نشست شورای اداری و نشست گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت شرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز