خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار واعظی:

از هیچ کمکی در مسیر کمک به حل مشکلات دریغ نخواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۶۴

مرجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار رییس دفتر رییس‌جمهور تاکید کردند: دولت دوم حسن روحانی قطعاً با توجه به تجربه چهار سال گذشته و استفاده از نظرات کارشناسان حوزه‌های مختلف در رسیدگی به حل و فصل مشکلات بهتر از گذشته عمل خواهد کرد و ما نیز از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد و حتماً برای رییس‌محترم جمهور و دولت ایشان دعا کرده و توفیقات بیش از پیش آنان را از خداوند خواهانیم.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله العظمی علوی گرگانی در این دیدار که روز پنج‌شنبه در دفتر معظم له برگزار شد، ضمن تشکر از رییس‌جمهور و اعضای دولت برای ارتباط مستمر با مراجع و حوزه‌های علمیه و به‌خصوص شخص سیدمحمود واعظی و حسن روحانی گفت: حتماً سلام گرم ما را خدمت آقای روحانی ابلاغ بفرمایید که شما را در روز مبارک عرفه به قم فرستادند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع افزود: همه ما درد مردم و جامعه را داریم و شما به خوبی می‌دانید که امروز جامعه از کمبودهایی رنج می‌برد. رفع این کمبودها هیچ راهی جز آن ندارد که همه در سایه ولایت و در مسیر عمل به منویات مقام معظم رهبری که همان تلاش برای حل مشکلات کشور و رسیدگی به وضعیت مردم است، حرکت کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی تاکید کرد: سفارش اصلی بنده به جناب آقای رییس‌جمهور این است، همانطور که تاکنون در مسیر عمل به نظرات و منویات مقام معظم رهبری حرکت کردند، پس از این نیز خودشان و دولت‌شان به حرکت در این مسیر ادامه دهند.

سیدمحمود واعظی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر اظهار داشت: حامل سلام و ارادت رییس‌جمهور خدمت حضرتعالی هستم که از بنده خواستند در آغاز فعالیت دولت دوازدهم خدمت شما برسم تا از نظرات و رهنمودهای شما در برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های چهار سال پیش‌رو بهره‌مند شویم. این دولت بهرحال دولت روحانیت است و تلاش خواهیم کرد رفتارش در سطوح مختلف، تبلور منش، باورها و اعتقادات مذهبی باشد و امیدواریم در این مسیر همواره از دعای خیر مراجع عظام بهره‌مند باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه به دلایل متعدد از گذشته مشکلات پرشمار معیشتی و اقتصادی داشته و دارد، تصریح کرد: دولت یازدهم با نصب‌العین قرار دادن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان بود اما با وجود همه تمرکز و توجه دولت در مسایل اقتصادی، هیچ‌گاه مسایل اعتقادی و دینی مردم، مورد غفلت قرار نگرفت.

رییس دفتر رییس‌جمهور اضافه کرد: دولت دوازدهم تلاش دارد با کمک همه دلسوزان در مسیر اطاعت از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، برای حل مشکلات کشور تلاش کند و معتقد است طی این مسیر بدون ارتباط نزدیک و برخورداری از حمایت مراجع عظام و حوزه‌های علمیه ممکن نیست. تلاش ما این است که این انقلاب به عنوان میراث گرانسنگ امام خمینی(ره) بیش از پیش تعالی یافته و ان‌شاء‌الله به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر(عج) برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز