خبرگزاری کار ایران

دادستان قم اعلام کرد:

نظارت بر استخرها، آتلیه ها، باشگاه‌ها و آرایشگاه‌های بانوان قم در راستای اقدامات پیشگیرانه

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۳۲۲

دادستان عمومی و انقلاب قم از اجرای طرح نظارت بر پارکینگ های عمومی و لزوم نصب دوربین های مدار بسته به منظور بالا بردن سطح ایمنی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در قم خبر داد و گفت:اجرای این طرح در کنار دیگر طرح های دادستانی قم با هدف احیای مصادیق حقوق عامه است.

به گزارش ایلنا،مهدی کاهه دادستان قم با اعلام این خبر گفت: یکی از فاکتور های اساسی برای داشتن جامعه سالم وجود امنیت در تمام حوزه ها است و در صورت مشاهده هرگونه نقض مقررات از سوی هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی ، در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق شهروندی ضمن برخورد قضایی دستورات لازم صادر می شود.

دادستان قم افزود:مقرر شده است که در طرح ساماندهی و نظارت بر پارکینگ های عمومی و موتوری قم علاوه بر نصب دوربین های مدار بسته در هر پارکینک فردی به عنوان مسئول کنترل و نظارت گمارده شود.

او همچنین از نصب دوربین های مداربسته و کنترلی در ورودی و خروجی مدارس قم با هدف امنیت بیشتر دانش آموزان  خبر داد و افزود: شناسایی مراکز عرضه قلیان پرخطر و و غیرمجاز و سابقه دار و پلمپ آن ها توسط اداره اماکن، نظارت بر استخرها، اتلیه ها، باشگاه ها و آرایشگاه های بانوان ، جمع آوری و پذیرش متکدیان و غربالگری آنان از جمله دیگر مصادیق احیای حقوق عامه و اقدامات پیشگیرانه دادستانی قم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز