خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی حقوق کارکنان نیروهای مسلح/ قرار نیست جواب هر ادعایی را بدهیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۰۸

وزیر دفاع در واکنش به درخواست غرب برای بازدید از تاسیسات نظامی ایران خاطرنشان کرد: قرار نیست هر کسی هر جای دنیا حرفی زد جوابش را بدهیم یک کسی یک ادعایی کرده است و اصلا اهمینت ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر حاتمی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوالی درباره اعطای تسهیلات خرید ماشین به صورت اقساط به بازنشستگان کشوری گفت:  این را باید از آقای ربیعی بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این تسهیلات شامل بازنشستگان لشکری هم می‌شود، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم. موضوع بازنشستگان و نیروهای کشوری و لشکری متفاوت است اما الان چنین برنامه‌ای نداریم.

قرار نیست جواب هرکسی را بدهیم 

وزیر دفاع در واکنش به درخواست غرب برای بازدید از تاسیسات نظامی ایران تصریح کرد: قرار نیست هر کسی هر جای دنیا حرفی زد جوابش را بدهیم یک کسی یک ادعایی کرده است و اصلا اهمیت ندارد.

حاتمی درباره اینکه زیردریایی جدید چه زمانی عملیاتی می‌شود؟ خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در موعد خود این کار انجام می‌شود که خیلی دیر نیست و به زودی این کار انجام می‌شود. تاریخ را نمی‌گویم. تست‌هایی در حال انجام است و همه چیز منوط به نتیجه این تست‌ها است.

دفاع در کشور بر پایه قدرت مردم و حمایت مردم از نیروهای مسلح است

وی درباره اینکه ناوچه موشک‌انداز سپر چه زمانی به ناوگان دریایی الحاق می‌شود؟ ابراز داشت: اجازه بدهید روز الحاق خبر را منتشر می‌کنیم.

وزیر دفاع با اشاره به آغاز کار دولت بیان کرد: کار دولت شروع شده و در روال خوبی قرار گرفته است. امروز هم مواضع خوبی مطرح شد که از طریق سخنگو منعکس می‌شود.

حاتمی ادامه داد: دفاع در کشور بر پایه قدرت مردم و حمایت مردم از نیروهای مسلح است و باید ابزار آن را ما تهیه کنیم و با برنامه تلاش می‌کنیم نیازهای نیروزهای مسلح تامین شود.

تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی حقوق کارکنان نیروهای مسلح

وی در مورد مشکل حقوق و مزایای کارکنان نیروهای مسلح یادآور شد: اختلاف محاسباتی بین نیروهای مسلح و سازمان برنامه بود دیروز در جلسه‌ای این مساله رفع شد و کارگروهی ایجاد شد که به طور کلی آن را بررسی کند و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشد تا دیگر این اختلاف ایجاد نشود و حقوق‌ها در موعد پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز