خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی:

کشور ما مردم‌سالار است/ پنج شرکت بین‌المللی ایجاد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۲۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کشور ما مردم‌سالار است و ساختار امنیتی و فرهنگی کشور بر اساس مردم شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم معارفه وزیر ارتباطات دولت دوازدهم و تودیع  محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، در رابطه با عملکرد واعظی گفت:‌ واعظی فردی دلسوز با پشتکار و با تجربه در حوزه ارتباطات هستند که طی چهار سال همکاری با ایشان توانستم درس‌های زیادی بگیرم گویی اینکه چهار سال را در دانشگاه گذراندم.

جهرمی با اشاره به مشکلات بیکاری و اقتصادی گفت: کشور ما مردم‌سالار است و ساختار امنیتی و فرهنگی کشور ما بر اساس مردم شکل گرفته است. امروزه یکی از بزرگترین مشکلات مردم بیکاری است. طبق آمارهای بین المللی وضعیت اشتغال در بخش فناوری اطلاعات دو در صد به صورت میانگین است اما در ایران این میزان دو دهم درصد است و باید میزان اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات در کشور ۱۰ برابر شود.

وزیر اتباطات تاکید کرد: یکی از ظرفیت‌های بزرگ برای اشتغالزایی، فناوری اطلاعات است. ما باید با توجه به تاکید رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال فضا را برای اشتغال‌زایی بیشتر مهیا سازیم. در برنامه چهار ساله در وزارت ارتباطات  دولت دوازدهم قصد داریم تا بیست هزار استارت‌آپ‌، ۱۰ هزار شرکت متوسط ، ۱۰۰ شرکت بزرگ و پنج شرکت بین المللی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز