خبرگزاری کار ایران

منظور تامین نظر شورای نگهبان؛

لایحه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۳۱

مجلس شورای اسلامی ماده ۷ لایحه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی لایحه حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری اختصاص داشت، ماده ۷ این لایحه را اصلاح کردند.

در ماده ۷ این لایحه مصوب شده بود که آیین‌نامه اجرایی این قانون مشتمل بر تکالیف و سهم هر یک از دستگاه‌های اجرایی ذیربط در این زمینه، چارچوب و شرایط عقد قرارداد عاملیت با سپرده گذاری، نرخ سود متناظر بخش‌های هدف، دوره بازپرداخت متناسب با نوع طرح، ساز و کار تزریق تدریجی منابع و پذیرش طرح‌های پیشنهادی سایر دستگاه‌ها، پس از ابلاغ این قانون ظرف مدت ۲ ماده توسط سازمان برنامه و بودجه کشور با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در چارچوب قوانین تهیه می شود و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به ایراد شورای نگهبان در ماده ۷ عبارت «نرخ سود میانگین ۶ درصد» جایگزین عبارت «نرخ سود متناظر» را اصلاح کرد که با ۱۶۸ رای موافق، ۷ رای مخالف و ۹ رای ممتنع به تصویب مجلس رسید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز