خبرگزاری کار ایران

در دیدار سردار صفوی با آیت‌ا‌لله شاهرودی مطرح شد؛

دشمنان اسلام نمی‌خواهند تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، در سطح منطقه تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۱۳

مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح امروز دوشنبه با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل دفتر وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار، سردار سید یحیی رحیم صفوی ضمن تبریک انتصاب آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، از خداوند متعال برای وی مزید توفیقات را مسألت کرد. 

او همچنین با اشاره به وضعیت جهان اسلام به خصوص اخبار مبارزه با تروریست‌های تکفیری و داعش در سوریه و عراق گفت: استقرار مردمسالاری دینی در ایران اسلامی و تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، الگویی است که دشمنان اسلام نمی‌خواهند در سطح منطقه تکرار شود و به همین دلیل دست به ایجاد چالش و تنش در منطقه و در میان کشورهای اسلامی می‌زنند.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی در این دیدار، ضمن تشکر از تبریک و دعای خیر صفوی، اتحاد مردم و مسؤولان را در ایجاد امنیت و اجرای قوانین اسلامی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مسئولان، بر افتخارات جمهوری اسلامی بیفزاید. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به نیازهای جامعه، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران را در طراحی سیاست‌های کلان کشور، از اولویت‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره جدید دانست که در پرتو شناخت دقیق از مسائل روز کشور و با نگاه به آینده منطقه و جهان میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز