خبرگزاری کار ایران

سردار باقری تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از مرزنشینان به عنوان اصلی‌ترین پایه‌های امنیت پایدار

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۵۲۶

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بر ضرورت حمایت از مرزنشینان به عنوان اصلی‌ترین پایه‌های امنیت مرزها تاکید و تصریح کرد: برخورداری از مرزهای امن در جمهوری اسلامی ایران و برخورد با قاچاق کالا، حمل مواد مخدر، برخورد با تروریست‌ها، ورود و خروج اتباع بیگانه و قاچاق سلاح باید سرلوحه اقدامات قرارگیرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، اقدامات برجسته این فرماندهی در ارتقای امنیت و انسداد مرزها و نیز سامانه‌های اپتیک و الکترونیکی رصد و کنترل آن را مورد بازدید قرار داد .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این بازدید همکاری، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر سازمانها و دستگاه های لشکری و کشوری در موضوع امنیت مرزها را خواستار شد و گفت: برخورداری از مرزهای امن در جمهوری اسلامی ایران و برخورد با مسائلی از قبیل قاچاق کالا، حمل مواد مخدر، برخورد با تروریست‌ها، ورود و خروج اتباع بیگانه و قاچاق سلاح باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

سرلشکر باقری همچنین بر ضرورت توجه و حمایت از مرزنشینان به عنوان اصلی‌ترین پایه‌های امنیت پایدار در مرزها و لزوم افزایش آن در آینده تاکید کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز