خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری از نمایندگان برای رای اعتماد به امیرحاتمی قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۲۵۳

رئیس کانون بازنشستگان ارتش طی نامه‌ای از نمایندگان مجلس به دلیل دادن رای اعتماد به امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشنهادی دفاع دولت دوازدهم تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام امیر سرتیپ اسدالله حیدری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا

 (سوره النساء آیه ۵۸)

سپاس بی‌کران خداوند سبحان را که پس از حضور چشمگیر و حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات باشکوه ریاست‌جمهوری، بار دیگر نظاره‌گرِ صحنه‌ای درخشان از مردم سالاری دینی بوده و به چشم دل دیدیدم که چگونه نمایندگان فرهیخته و متعهد مردم ایران در مجلس شورای اسلامی با اعتمادِ قاطع خود به سرباز ارتش اسلام «امیر سرتیپ حاتمی» مهر تأییدی بر وحدت نیروهای مسلح و سال ها تلاش و مجاهدت خالصانه و متواضعانه فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران زدند.

بی‌تردید رأی قاطع و به‌یادماندنیِ نمایندگان محترم به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، تکیه‌گاهی محکم و استوار برای ایشان و نوید بخش اقتدار و صلابتی بیش از پیش برای این سرزمین خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از آحاد پیشکسوتان ارتش ج.ا.ا و همصدا با دیگر سربازانِ جان برکف و ولایتمدار در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع، ضمن تشکر و قدردانی از این حرکت خجسته، اندیشمندانه و وحدت آفرین، از درگاه الهی برای برادر ارجمندمان «امیر سرتیپ حاتمی» آرزوی توفیق روز افزون در خدمتگزاری به نظام مقدس ج.ا.ا، تحت رهبریهای داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا مسئلت می‌نمایم.    

 ومن الله التوفیق  

رئیس کانون بازنشستگان ارتش ج.ا.ا

سرتیپ دکتر اسدالله حیدری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز