خبرگزاری کار ایران

کواکبیان:

باید فکری برای مخالف‌نماهای وزرای پیشنهادی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۷۴۴

عضو فراکسیون امید مجلس با انتقاد از برخی موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی گفت: حتما باید فکری به این مخالف نماها کنیم امروز شاهدیم عده‌ای به جای مخالفت شعر می‌خوانند و عده‌ای از حوزه انتخابیه‌شان می‌گویند و برخی مسایل در فضای مجازی منعکس شده که موجب وهن مجلس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان در تذکری با استناد به مواد ۲۰۴ و ۲۰۶ آیین نامه داخلی در اخطاری اعلام کرد: تا این لحظه حدود ۲۰ نفر از نمایندگان به عنوان مخالف وزراء حرف زدند که شاید فقط ۳ یا ۴ نفر از آنها مخالفت جدید داشته است.

او با تاکید بر هیات رییسه موظف به رسیدگی این مسایل است خاطرنشان کرد: حتما باید فکری به این مخالف نماها کنیم امروز شاهدیم عده‌ای به جای مخالفت شعر می‌خوانند و عده‌ای از حوزه انتخابیه‌شان می‌گویند و برخی مسایل در فضای مجازی منعکس شده که موجب وهن مجلس است.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از وزراء بخواهیم برنامه‌های خود را در اختیار مجلس قرار دهند و ابتدا این وزراء باشند که برنامه‌های خود را تشریح می کنند وسپس نمایندگان موافق و مخالف به نوعی که همچون یک مناظره جدی بحث در بگیرد.

مسعود پزشکیان در واکنش به این تذکر تاکید کرد: کسانی که به عنوان موافق و مخالف صحبت می کنند ابتدا نام نویسی کرده و هر کس قرعه به نامش درآمد در جایگاه موافق یا مخالف حاضر می‌شود.

او همچنین تصریح کرد: این که چارچوب مخالفت و موافقت نمایندگان چه باشد موضوعی است نمایندگان باید در مورد آن تصمیم گیری کند. و طبیعتا باید ساختار این کار بیان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز