خبرگزاری کار ایران

فیضی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو:

درباره بیطرف کمی انصاف به خرج دهیم/ منشا بحران آب مربوط به مدیریت یک نفر نیست

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۷۴۱

نماینده مردم اردبیل و نمین تاکید کرد: اگر مدیریت آقای بیطرف در دوره‌های گذشته نبود امروز مزارع نابود شده بودند. کمی انصاف باید به خرج دهیم منشا بحران آب مربوط به مدیریت یک نفر نیست بلکه بخش عمده آن مربوط به گرم شدن کره زمین به ویژه ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل و نمین در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو در دولت دوازدهم اظهار داشت: مهار آب‌های مرزی با اذن مقام معظم رهبری در حال انجام است و پایاب‌ها عملیاتی شده است.

او درباره ادعای برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه مدیریت حبیب الله بیطرف باعث ایجاد ریزگردها شده است، گفت: باید انصاف را رعایت کنیم ۸۵ درصد ریزگردها عامل خارجی دارد و منشا ۱۵ درصدی که از داخل ایجاد می‌شود، خشکسالی است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اگر مدیریت آقای بیطرف در دوره‌های گذشته نبود امروز مزارع نابود شده بودند، گفت: کمی انصاف باید به خرج دهیم منشا بحران آب مربوط به مدیریت یک نفر نیست بلکه بخش عمده آن مربوط به گرم شدن کره زمین به ویژه ایران است.

فیضی با اشاره به خصوصیت‌های بیطرف اظهار داشت: آن چیزی که باعث حمایت بنده از آقای بیطرف شده است این است که ایشان را یک سیاست مدار متعهد دیدم و در بخش اجرایی وی را مدیر موفقی می‌شناسم. یک بعد دیگر وی که باعث حمایت از او می‌شود علمی بودن آقای بیطرف است که هم‌اکنون عضو هیئت علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بیطرف مستعدترین فرد برای مدیریت وزارت نیرو است، گفت: وی یکی از بنیان‌گذاران آب جهاد سازندگی بوده است و در عملکرد خود در اهداف تعیین در حوزه برق و انرژی رسیده است.

او با بیان اینکه در کنار حمایت از آقای بیطرف از ایشان درخواست توجه به فاضلاب را داریم، گفت: امروز یکی از مشکلات ما دسترسی حاشیه شهرها و شهرک‌های جدید الاحداث به فاضلاب است.

فیضی ادامه داد: برخی از نمایندگان مجلس مدعی هستند که ایشان منطبق بر برنامه ششم عمل نکرده است که بنده معتقدم این انتقاد بر بیطرف وارد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز