خبرگزاری کار ایران

گودرزی در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

ساماندهی مرزها در دوره رحمانی‌فضلی انجام شد/ هیچ صندوقی در انتخابات ریاست‌جمهوری باطل نشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۱۹

نماینده ممسنی تاکید کرد: در دوره رحمانی‌فضلی ساماندهی مرزها انجام شده است. همه دستگاه‌های اجرایی می‌دانند معیشت مرزنشینان و بازارچه‌های مرزی به چه صورت بود و امروز همه سامان‌دهی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود گودرزی نماینده ممسنی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در کشور زحمت می‌کشند، اظهار کرد: در بین همه دستگاه‌‌ها هیچ دستگاهی به گستردگی وزارت کشور نیست. موضوع اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی حتی احوال شخصی افراد نیز به این وزارتخانه مربوط می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به گستردگی این وزارتخانه بزرگ اشکالاتی نیز وجود دارد، گفت: این اشکالات از نظر ما و از نظر وزیر امری طبیعی است و باید حل شود و مواردی که بیان می‌کنم نافی این مشکلات نیست.

نماینده مردم ممسنی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهرها و روستاها تصریح کرد: مباحث سیاسی و انتخابات دوره گذشته برگ زرینی برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بود. ما چندین دوره انتخابات را برگزار کرده‌ایم و همه می‌دانیم این شور و مشارکت بی‌سابقه بوده است؛ چراکه در دوره‌های گذشته حداکثر ۳۹ میلیون نفر شرکت می‌کردند اما در این دوره ۴۲ میلیون شرکت کردند که این بی‌سابقه بوده است.

گودرزی با اشاره به زمان ثبت‌نام انتخابات گفت: تلاش صادقانه و جهادی دوستان در وزارت کشور از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین در زمان ثبت‌نام انتخابات و اقداماتی که پس از آن انجام شد، منتج به برگزاری انتخاباتی شد که همه ما شاهد بودیم.  

او با بیان اینکه در این دوره هیچ رای و صندوقی باطل نشد، گفت: این اقدامات به عنوان شاخصی بیانگر این است که کارهای فراوانی انجام شده تا این حرکت عظیم مردم نمایش داده شود. اینها کارهای ارزشمند  رحمانی‌فضلی است که به خاطر روحیه تعاملی او با دستگا‌هی نظارتی از جمله شورای نگهبان بوده است.

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: در حوزه سیاسی کدام در خواست سیاسی در کمیسیون ماده ۱۰ افراد مانده است. تمامی درخواست‌ها در دوره آقای رحمانی‌فضلی پاسخ داده شده و تشکل‌ها مجوز گرفتند و فعالیت خود را انجام می‌‌دهند.

گودرزی خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه امنیتی از سال ۸۰ تا ۹۲، ۲۵ دستور العمل و طرح امنیتی مصوب شده در حالی که در این ۴ سال ۳۰ طرح امنیتی مصوب شده و این باعث شده که در طول سی سال روند سرقت‌های عمومی افزایش داشته اما در این چهار سال کاهش داشته این هماهنگی‌های مستمر باعث آرامش در جامعه شده است.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مرزها گفت: در این دوره ساماندهی مرزها انجام شده است. همه دستگاه‌های اجرایی می‌دانند معیشت مرزنشینان و بازارچه‌های مرزی به چه صورت بود و امروز همه سامان‌دهی شده است. همچنین وضعیت کولبران سامان دهی شده و امروز کولبران با عزت اقدام خواهند کرد و دلالان حق کولبران را نخواهند برد و این اقدامات در حوزه مرزنشینان انجام شده است.

این نماینده مردم خاطرنشان کرد: در حوزه مسائل اقتصادی بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی سه استان به عنوان پایلوت مشخص شد. وزارت کشور در اندک زمانی کارها را انجام داد و درباره مشکلاتی که پدیده شاندیز داشتند ۱۳۶ هزار نفر پرونده‌هایشان بررسی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز