خبرگزاری کار ایران

در تذکری مطرح شد؛

قاضی‌پور: انتظار داشتیم رییس‌مجلس مصادف با ۲۸ مرداد نطق می‌کردید/ لاریجانی: بخاطر بررسی صلاحیت وزرا صحبت نکردیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۰۷

نماینده مردم ارومیه از عدم نطق رییس‌مجلس درباره کودتای ۲۸ مرداد انتقاد کرد و لاریجانی نیز گفت که به خاطر اینکه وقت بررسی صلاحیت وزرا مطرح بود صحبت نکردیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۱۰ آیین‌نامه داخلی مجلس اعلام کرد: رئیس مجلس باید در هر جلسه در مورد مسائل مهم روز سخنرانی کند و امروز روز ۲۸ مرداد مصادف با کودتای آمریکا بود.

او خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم شما به عنوان فردی آمریکاستیز و ولایتمدار در صحن نطق کرده و اهداف جمهوری اسلامی ایران را یادآوری می‌کردید.

نماینده اصولگرای ارومیه با اشاره به پخش زنده جلسات علنی در صداوسیما خاطرنشان کرد: مخاطبان جوان باید می‌دیدند و می‌شنیدند که آمریکا چقدر ظالم است.

علی لاریجانی در واکنش به این تذکر با کنایه گفت: البته شما به جای ما نطق کردید.

رئیس مجلس خاطرنشان کرد: نکته این است که آیین‌نامه تاکید دارد رئیس مجلس در صورت لزوم می‌تواند نطق کند و الزامی ندارد.

لاریجانی در پایان گفت: با این حساب ما هم بیشتر به خاطر اینکه وقت بررسی صلاحیت وزرا مطرح بود صحبت نکردیم که خوشبختانه شما نطقی بلیغ داشتید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز