خبرگزاری کار ایران

ردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی:

تلاش داریم تا برای رفع مشکلات به دولت کمک کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۱۲

سردار عبداللهی با بیان اینکه سیاست ما مبتنی بر پشتیبانی از دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه در کمک به دولت و حل مشکلات مردم همواره پیشگام است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ عبادالله عبداللهی در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه با استاندار گلستان درباره اجرای پروژه‌های سازندگی، کشاورزی و شهری در این استان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیا در همه مقاطع مختلف در راستای کمک به دولت‎ها و حل مشکلات مردم پیشگام بوده است و در این زمینه از پای نخواهد نشست.

کوتاهی در حل مشکلات مردم نخواهیم کرد

او با اشاره به اولویت‎های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اظهار داشت: وظیفه ما در راستای حل مشکلات مردم، اشتغال و اجرای پروژه‎های بزرگ است. بر اساس وظیفه تلاش داریم تا برای رفع مشکلات به دولت کمک کنیم، با روحیه جهادی و انقلابی که در قرارگاه سازندگی وجود دارد در راستای حل مشکلات مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

خروجی پروژه‌های خاتم‌الانبیاء اشتغال است 

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از اشتغال به عنوان یکی از مهمترین مسائل کشور و دغدغه جوانان یاد کرد و افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء پروژه‎های زیادی در حوزه‎های مختلف نفت و گاز دارد، در حوزه زیرساخت‎های ریلی، سدسازی، خطوط انتقال و دریا پروژه‎هایی را پیگیری می‎کند که خروجی آن ایجاد اشتغال است. 

پروژه‎های گازی و پالایشگاه‎ها از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء در حال ساخت است

عبداللهی توجه به پروژه‎های اولویت‎دار را یکی از وظایف مهم قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء دانست و تصریح کرد: پروژه‎هایی که می‎تواند خروجی خوبی برای کشور داشته باشد آنها را دنبال می‎کنیم. پروژه‎های گازی و پالایشگاه‎های بزرگی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء در حال ساخت است.

در تکمیل سد نرماب مشکل اساسی وجود ندارد

او در خصوص اینکه در تکمیل سد نرماب مشکل اساسی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: سد نرماب در تامین آب شرب منطقه، جلوگیری از سیلاب، صنعت و کشاورزی بسیار مهم است. سد نرماب در حال حاضر ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای رفع مشکلات این پروژه همت ویژه‎ای وجود دارد.

برای کمک به مردم و حل مشکلات جامعه تلاش می‎کنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه مهمترین معضل اساسی در کندی این پروژه را در حوزه ساکنان منطقه عنوان کرد و ابراز داشت: ۱۰۰ خانوار در دو روستای جنگلده پایین و جنگلده بالا باید جابجا شوند.

عبداللهی ادامه داد: برای کمک به مردم و حل مشکلات جامعه تلاش می‎کنیم تا پروژه‎های مهم استان به اتمام برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز