خبرگزاری کار ایران

بهرام‌نیا در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت:

شریعتمداری متخصص و انقلابی مورد اعتماد نظام و رهبری است/ برای برون رفت از شرایط فعلی نیازمند مدیری با تجربه و کارآزموده هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۴۱

نماینده مردم نهاوند با اشاره به قابلیت‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: شریعتمداری در دوره قبل موفق شد ۵۹۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند و در شرایط فعلی با توجه به سند برنامه ششم که عنوان ایجاد یک میلیون فرصت شغلی وجود دارد، او می‌تواند به عنوان بخش پیشران در اقتصاد توفیقاتی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نباید انتظار معجزه داشت گفت: علم با تدبیر نو، جهانی تازه می‌سازد و رویاها را واقعی می‌کند. ساختن دنیایی نو و پیشتاز معجزه نمی‌خواهد و تنها با دانش، نوآوری و مدیران با تجربه و متخصص می‌توان به آن دست یافت.

نماینده مردم نهاوند افزود: رای اعتماد شما عزیزان به کابینه دولت دوازدهم می‌ تواند در راستای چشم‌انداز ۲۰ ساله و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کاهش اتکا اقتصاد به نفت و کاهش رکود و بیکاری و افزایش رشد اقتصادی و مبارزه با فساد به دولت کمک کند.

او افزود: یکی از شاخصه‌های فردی آقای شریعتمداری تخصص، تدین، تجربه و انقلابی بودن ایشان است که مورد اعتماد نظام و رهبری هستند.

بهرام‌نیا گفت: سوابق و مسئولیت‌های متفاوت ایشان از بدو انقلاب تاکنون و نیز مسئولیت نظارت و حسابرسی به نهاد رهبری و اینکه در دو دولت وزیر کارآمدی بودند نشان می‌دهد که قابلیت حضور در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت را دارند.

نماینده مردم نهاوند گفت: اینکه برخی عنوان می‌کنند آقای شریعتمداری برنامه‌ای برای وزارت صنعت ندارد و یا اینکه این برنامه‌ها چقدر می‌تواند پشتوانه اجرایی داشته باشد جای سوال است زیرا ایشان در دوره اولی که به وزارت صنعت راه پیدا کردند با ۱۹۹ رای و در دوره دوم با ۲۱۵ رای به این سمت رسیدند.

او افزود: موضوعی که مهم است بحث توجه به معادن و صادرات مواد معدنی است.

او گفت: زنجیره معادن از تولید، سرمایه‌گذاری تا اشتغال مهم بوده و برای برون‌رفت از شرایط کنونی نیاز به مدیری باتجربه، کارآمد و کارآزموده است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری خارجی و دادن تسهیلات و امنیت برای سرمایه‌گذاری و اشتغال مهم است. ایشان در دوره قبل موفق شد ۵۹۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کند و در شرایط فعلی با توجه به سند برنامه ششم که عنوان ایجاد یک میلیون فرصت شغلی وجود دارد، آقای شریعتمداری می‌تواند به عنوان بخش پیشران در اقتصاد توفیقاتی را به دست آورد.

او گفت: حمایت از تولید داخلی و رونق بازارهای کشور، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و رقابت‌پذیری در اقتصاد بازارهای جهانی و حمایت از صادرات با فناوری و نوآوری‌های روز حائز اهمیت است.

نماینده مردم نهاوند اظهار کرد: در حال حاضر ۶۸ نوع مواد معدنی با ۶۰ میلیارد تن ذخایر معدنی در کشور وجود دارد که باید  این ظرفیت بالقوه بالفعل شود. فعال کردن بخش معدن با ارزش افزودده می‌تواند چرخه اقتصاد ملی را تا سه برابر ارزش افزوده اکنونی ارتقاء دهد و ما از آقای شریعتمداری انتظار داریم تا درخصوص توجه به معادن در مناطق محروم کوتاهی نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز