خبرگزاری کار ایران

علوی در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

طرح‌ ساماندهی ۱۱ هزار هکتار بافت‌ فرسوده در دوره وزارت آخوندی انجام شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۱۱

نماینده سنندج گفت: این در حالی است که تعداد زیادی پروژه نوسازی راه‌های کشور و همچنین ۱۱هزار هکتار ساماندهی به بخش بافت‌های فرسوده از جمله طرح‌هایی است که در زمان وزارت ایشان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید احسن علوی نماینده سنندج در مجلس شورای اسلامی که به عنوان یکی از نمایندگان موافق عباس آخوندی وزیر پیشنهاد راه و شهرسازی در صحن مجلس حاضر شده بود، گفت: وقتی معدل یک وزیر را می‌گیریم به این نتیجه می‌رسیم که آیا او توانسته در محاسبات خود به خوبی عمل کند یا نه. آخوندی یکی از وزرایی است که توانست به صورت متنوع فعالیت و برنامه ‌های خود را پیش ببرد.

او ادامه داد: این درحالی است که تنها ۳۰ درصد از بودجه به این وزارتخانه تخصیص داده شده بود. در زمان وزارت عباس آخوندی بر وزرات راه و شهرسازی ۲۵ پروژه ریلی، ۴۰ پروژه جاده‌ای و ۱۰ پروژه فرودگاهی انجام شده است.  

این نماینده مجلس افزود: این در حالی است که تعداد زیادی پروژه نوسازی راه‌های کشور و همچنین ۱۱هزار هکتار ساماندهی به بخش بافت‌های فرسوده از جمله طرح‌هایی است که در زمان وزارت ایشان انجام شده است.

علوی با اشاره به هزینه انجام شده گفت: صدهزار میلیارد هزینه‌ای است که برای این پروژه‌ها صرف شده است. توانمندسازی، فرصت‌طلبی، باهوشی از جمله خصوصیت‌های وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید است.

او در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از عباس آخوندی در وزارتخانه راه و شهرسازی آیندگان را از بهره‌مندی حمل و نقل کشور بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز