خبرگزاری کار ایران

در تذکری مطرح شد؛

کواکبیان:‌ نمایندگان در موافقت وزیری که مخالف ندارد، صحبت نکنند/ لاریجانی: نمی‌توانیم نمایندگان موافق را ملزم کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۹۶

نماینده مردم تهران در تذکری از نمایندگان خواست در صورتی که وزیر پیشنهادی مخالفی ندارد، نماینده موافق نیز صحبت نکند که رییس مجلس اعلام کرد طبق آیین‌نامه نمی‌توانیم برای این کار نمایندگان را الزام کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با اشاره به عدم اعلام مخالفت نمایندگان با وزرای پیشنهادی دادگستری و دفاع اعلام کرد: با توجه به اینکه وقت نمایندگان نیز همچون وزرا مهم است پیشنهاد می‌کنم اگر وزیری مخالف ندارد نمایندگان موافق نیز توافق کرده و صحب نکنند.

او خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: شما می فرمایید کوتاه صحبت کنند اما عملاً اتفاق دیگری می‌افتد و از تمامی مهلت استفاده می‌کنند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر تصریح کرد:‌ ما نیز موافقیم و اگر صحبت نکنند بهتر است. این مطلب درست است اما بنابر آیین نامه نمی‌توانیم الزام کنیم.

کواکبیان در ادامه اعلام کرد: به هرحال شما وارد هستید و با یک ترفندهایی می‌توانید جلوی آن را بگیرید.

علی لاریجانی نیز در واکنش به این گفته اظهار کرد: البته به اندازه پرورفسور کواکبیان وارد نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز