خبرگزاری کار ایران

جلیل رحیمی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع:

چشم مردم امروز به تریبون مجلس است/از اصلاح‌طلب و اصولگرا همه باید از وزیر دفاع حمایت کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۸۳

نماینده مردم تایباد گفت: اصلاح‌طلب و اصولگرا، شیعه، سنی، فارس و عرب ندارد. همه باید از وزیر دفاع حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در حمایت از وزیر دفاع گفت: چشم مردم امروز به تریبون مجلس است که آیا نمایندگان قدردان زحمات آنها هستند یا نه. دوستان گویا آمریکا فراموش کرده کههشت سال جنگ تحمیلی را به ایران تحمیل کرده است و صدام هزار میلیارد ریال به ما خسارت زده است و ما ۲۵۰ هزار شهید را تشییع کرده‌ایم. 

نماینده مردم تایباد گفت: امروز ایستاده‌ایم که از سرباز وطن امیر حاتمی دفاع کنیم و از این سرباز وطن قدردانی کنیم. اصلاح‌طلب و اصولگرا، شیعه، سنی، فارس، عرب ندارد. همه باید از این وزیر حمایت کنیم. 

او افزود: نمایندگان مجلس رای ما به وزیر امور خارجه و وزیر دفاع باید متفاوت با بقیه وزرا باشد، زیرا غربی‌ها باید بدانند زمانی که با رای ۹۵ درصدی تحریم‌ها علیه ما را تشدید می‌کنند، ما هم با رای بالا این سرداران دیپلماسی و دفاعی را انتخاب می‌کنیم. امروز تمام ایران آماده‌اند تا مانند حججی برای کشور فدا شوند.

نماینده تایباد افزود: امروز ایستاده‌ایم که از امیر وارسته و این نظامی باسابقه دفاع کنیم. ایشان زحمات زیادی در بخش‌های مختلف کشیده‌اند. ارتش بی‌نیاز از حرف من است آرام و مطیع رهبر به وظایف خود عمل می‌کند و در کنار سبزپوشان ارتش فضایی ایجاد کرده که کسی جرات فکر کردن برای تعرض به ایران را ندارد. 

او تاکید کرد: به نام ملت، به نام شهدا، به نام ایثارگران، به نام سربازان از امیر حاتمی دفاع می‌کنیم و از نمایندگان می‌خواهیم که با رای یک‌دست خود ایشان را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز