خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:‌

کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۷۴

نماینده ارومیه در تذکری مدعی شد: اخیرا چند نفر از استادان مجرب از دانشگاه‌های معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در برنامه بودجه سالانه تصویب کردیم درآمدهای شوراهای حل اختلاف و هزینه‌هایشان به طور کامل بازگردد تا برادران و خواهران تحصیلکرده در شوراهای حل اختلاف حداقل حقوق کارگری خود را دریافت کنند.

او خطاب به رئیس مجلس شرای اسلامی اظهار داشت: از شما می‌خواهیم این موضوع را ابلاغ کرده و از وزیر آینده اقتصاد آقای کرباسیان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند چراکه ۱۲ درصد پول آنها پرداخت شده و ۸۸ درصد باقی مانده در دیگر جاها هزینه می‌شود.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر تصریح کرد: اخیرا چند نفر از استادان مجرب از دانشگاه‌های معتبر تهران اخراج شده‌اند و به این دلیل قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند.

قاضی‌پور از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد موضوع را پیگری کند و خاطرنشان کرد: دستور بفرمایید مغزها را نگه دارند. ما کارگران کشورهای همسایه را می‌آوریم و دکترها و مهندس‌های خود را صادر می‌کنیم که این به ضرر دانشگاه‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز