خبرگزاری کار ایران

رنجبرزاده در موافقت با وزیر دادگستری :

آوایی شخصی مردم دار است/وزیر دادگستری رابطه بین قوه قضائیه و مجریه را تلطیف کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۸۳۰

نمانیده مردم اسد آباد در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری در دولت دوازدهم گفت: آقای آوایی شخصی اخلاق مدار ومردمی هستند و این توان و تجربه را می توانند با ارایه پیشنهادات و تنظیم لوایح در حوزه های قضایی حکومتی به مردم خدمت رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ اکبر رنجبرزاده در موافقت با سید علیرضا آوایی وزیر پیشنهادی وزارت دادگستری گفت: وزارت دادگستری یکی از برجسته‌ترین و مهمترین اعضای دولت محسوب می‌شود و ضمن اینکه می‌تواند یار دولت باشد برای پیشبرد اهداف هدف گذاری شده و تنظیم و تلطیف روابط بین دولت وقوه قضاییه نیز اقدامات مطلوبی انجام می‌دهد.

او تاکید کرد: وزیر دادگستری به عنوان یکی از اعضای امنیتی قضایی دولت باید کسی باشد که از تجربیات وتوانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار باشد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: دولتی می‌تواند موفق جلوه کند که یک تیم متعهد و منسجم را با خود همراه داشته باشد.

نماینده مردم اسدآباد خطاب به حاضرین گفت: آقای آوایی به خوبی می‌تواند از این مهم بر آید چهار دهه در وزارت دادگستری و قوه قضاییه حضور داشته از دادسرا تا رییس کل دادگستری تجربیات فراوانی را کسب کرده است .

او در ادامه افزود: وقتی فردی را معرفی می‌کنیم برای تصدی وزارتخانه مهمی همچون وزارت دادگستری ابتدا خود فرد و شخصیت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد وسپس سوابق و تجربیات آن، سوابق و تجربیات ایشان نشان داده یک مسوول ممتاز و برجسته هستند. ایشان به لحاظ تجربه و توانمندی شخصی است که امتحان خود را پس داده است.

عضو هیات رییسه مجلس در ادامه با اشاره به اینکه رییس وزارت دادگستری باید از مردم باشد گفت: آقای آوایی شخصی اخلاق‌مدار ومردمی هستند و این توان و تجربه را می‌توانند با ارایه پیشنهادات و تنظیم لوایح در حوزه‌های قضایی حکومتی به مردم  خدمت‌رسانی کنند.

نماینده مردم اسدآباد خطاب به مخالفان آوایی گفت: شما از مشکلات پزشکی قانونی صحبت کردید این مشکل در تمامی کشور وجود دارد ما باید مصوبه ای را تصویب کنیم که در آن تعداد پزشکان افزایش پیدا کند تا این مشکل همگانی برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز