خبرگزاری کار ایران

تذکر نماینده عسلویه به روحانی؛

رئیس‌جمهور صادقانه بگوید منشا مخالفت با حضور وزرای زن کجا است

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۲۲

عضو فراکسیون زنان گفت: رییس‌جمهور در زمان دفاع از کابینه پیشنهادی خود گفته بود که برای انتخاب وزراء تحت فشار نبوده اما تلویحا دلیل عدم معرفی وزیر زن را برخی مخالفت‌ها عنوان کرد که انتظار می‌رود آقای روحانی صادقانه بگوید منشاء مخالفت کجا است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سکینه الماسی در نشست جلسه علنی نوبت بعدازظهر مجلس شورای اسلامی در تذکری خواستار پایبندی رییس‌جمهوری به شعارهای انتخابی‌اش شد و گفت: انتظار می‌رفت رییس‌جمهور به شعارهای انتخابی‌اش پایبند باشد؛ چرا آقای روحانی باعث بی‌اعتمادی به نظام می‌شود .

او با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی گفت:‌ یکی از شعارهای رییس‌جمهوری استفاده از ظرفیت زنان در کابینه بود که این اتفاق رخ نداد .

عضو فراکسیون زنان مجلس یادآور شد: رییس‌جمهور در زمان دفاع از کابینه پیشنهادی خود گفته بود که برای انتخاب وزراء تحت فشار نبوده اما تلویحا دلیل عدم معرفی وزیر زن را برخی مخالفت‌ها عنوان کرد که انتظار می‌رود آقای روحانی صادقانه بگوید منشاء مخالفت کجا است.

نماینده عسلویه تاکید کرد: انتظار می‌رود رییس‌جمهوری صادقانه منشا مخالفت‌ها را اعلام کند.

الماسی در پایان تصریح کرد: جامعه اهل سنت در انتخابات به نظام و رئیس‌جمهوری رای دادند اما شعار ما این است که نخبگان اهل سنت در جامعه چه جایگاهی دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز